Wie wint de Klachtenkater?

Al 14 jaar niet gebeld kunnen worden door UPC-klanten of een dubbelzijdige printer die niet dubbelzijdig print: welke klacht verdient de titel “Klachtenkater’? De Consumentenbond roept iedereen op zijn stem uit te brengen op een van de drie meest aansprekende klachten uit de bijna 900 klachten die consumenten achterlieten op klachtenzat.nl. Het bedrijf met de meeste stemmen ontvangt een originele Klachtenkater.

Doe mee aan onze e-cardactie.

Op klachtenzat.nl zijn bijna 900 klachten verzameld van consumenten die hun klachten meer dan zat zijn. De meeste klachten gaan over telecombedrijven en de diensten die ze leveren. De meeste onvrede ontstaat doordat bedrijven geen (bevredigende) oplossing bieden of geen reactie geven.

Afspraken

De Consumentenbond heeft zich met de campagne 'Klachten Zat' het afgelopen jaar ingezet om de klachtafhandeling door bedrijven in Nederland te verbeteren. De branche is onder leiding van de Klanten Service Federatie in gesprek met de Consumentenbond over afspraken voor betere klachtafhandeling.

Deel bericht via:
Print
  • 15

    15 personen vinden dit leuk!

  • 15

    15 personen vinden dit niet leuk!

Alle reacties (10)

  • 19 april een CD (ivm een verjaardagscadeau) besteld bij Bol.com, levertijd aanvankelijk 2-3 werkdagen, dag latereen nieuwe mail, bleek er ineens 5-7 werkdagen op te staan. 25 april gebeld, komt allemaal goed. 28 april, de dag van de verjaardag geen CD ontvangen. 2 mei mail gehad dat het nu 10 mei wordt... Heb de order maar geannuleerd.... Er werd geen enkele handreiking gedaan. Reageer op deze reactie
  • Helemaal mee eens ! In mijn ogen was de Spaarbeleg Sprintplan dan ook een "woekerpolis. (heeft me toen een hoop geld gekost) Helaas wordt er niets mee gedaan ????? Reageer op deze reactie
  • Helemaal mee eens ! In mijn ogen dan ook een "woekerpolis. (heeft me toen een hoop geld gekost) Helaas wordt er niets mee gedaan ????? Reageer op deze reactie
  • Logitech Nederland kon een bestelling niet leveren. Daarna heb ik een aantal (voor mij) behoorlijk onbegrijpelijke formulieren moeten invullen voordat ik na elf! weken mijn geld eindelijk terugkreeg. Reageer op deze reactie
  • Het vroegere Spaarbeleg van Aegon heeft met zijn beruchte Sprintplan erg veel mensen gedupeerd. Dat leek verdacht veel op misleiding! Reageer op deze reactie
  • Afgelopen week bleek er een landelijke storing bij mijn internet leverancier; Online/T-Mobile. Aangezien ik dat niet wist en dus géén internetontvangst had heb ik met de klantenservice van OT gebeld. Tegen het tarief van 15cent per minuut en 25 cent per minuut van mijn mobiele telefoon van Telfort. Nadat ik na 40,4 minuten eindelijk iemand van de voornoemde klantenservice aan de lijn kreeg, werd mij medegedeeld over de landelijke storing en het daadoor erg druk was bij de KS. Ik vroeg om compensatie voor mijn belminuten,maar daar doen ze bij OT niet aan. Het is een grof schandaal dat dit soort firma's te belazerd zijn om het belbandje te wijzigen en even een verhaal vertellen over de storing en men dus minimale wachttijd heeft of de KS even uit te breiden zodat opnieuw de wachttijd kort is. Maar neen, de klant 40.4 minuten laten hangen en nog even cashen. Deze firma verdient een hoge plek bij "klachten zat". Reageer op deze reactie
  • Bij Avéro precies hetzelfde. Er zouden al lang nieuwe fondsen geïntroduceerd worden met lagere kosten. Bij navraag weten medewerkers van niets. Sterker nog, de indexfondsen die Avéro inmiddels wel heeft, zijn niet toegankelijk als je een beleggingshypotheek hebt... Reageer op deze reactie
  • Dexia en Aegon hebben via een tussenpersoon leaseprodukten verkocht aan vluchtelingen deze mensen zaten in de bijstand, waren de Nederlandse taal niet machtig, ze wisten niet wat aandelen waren, ik (als vrijwilliger) ben zo n 10 jaar bezig om deze mensen hun geld terug te laten krijgen, het is nog steeds niet gelukt Reageer op deze reactie
  • Nog steeds geen uitsluitsel van ING over de compensatie voor de woekerpolis. Dat uitsluitsel was al voor meer dan een jaar geleden aangekondigd. Steeds een nieuwe smoes om maar niets van het teveel ingehouden geld van de inleggers terug te betalen. Allemaal aanspraak maken op wettelijke rente! Reageer op deze reactie
  • Bij mijn twee paar splinternieuwe Ecco herenschoenen maat 43 zijn de zolen en de hakken verweekt. Ik kon ze niet dragen. Naar aanleiding van een eerdere klacht van een mevrouw met hetzelfde probleem bij de bond gemeld, heb ik in 2010 mijn klacht ook gemeld bij Ecco. Pas na enkele mails een reactie gekregen. In 2012 mocht ik de schoenen in februari opsturen naar ecco Amsterdam. Na enkele mails "hoe staat het ermee?"tot op heden geen reactie. Reageer op deze reactie

Uw reactie:

* deze velden zijn verplicht

Aantal gebruikte tekens: 0 /1000

Voeg bestanden of filmpje toe

Lees onze privacyverklaring en gebruikersvoorwaarden website