FTMSC mobiele betalingen T-Mobile

<p>Ik had ineens mobiele betalingen op mijn afschrift zonder dat ik daarvan af wist laat staan toestemming heb gegeven. In juni contact gehad met de klantenservice van T-mobile, na herhaaldelijk aandringen werd mijn klacht eindelijk serieus genomen en zou ik binnen 10 dagen worden teruggebeld. Inmiddels is er een maand verstreken en heb ik nog steeds geen bericht gehad. Schandalig om zo met klanten om te gaan. Je wordt niet serieus genomen.</p>

  • 11

    11 personen vinden dit leuk!

  • 9

    9 personen vinden dit niet leuk!

Alle reacties (29)

  • Wie kan mij beter helpen? Ik zie alleen maar een transactie overzicht en geen knopje ernaast of ik me wil afmelden voor de betreffende diensten...wij zijn ook al 40eurie lichter omdat er misschien op een plaatje of filmpje is geklikt met de mobiele telefoon...het is dus niet zo makkelijk gedaan als sommige in eerdere reacties hebben beschreven en ik heb het toch echt opgevolgd...
  • Ik heb het zelfde probleem heb wel iets van 2x gebeld en zeggen dat het stop gezet is en nog word de rekening hoog, zit nu al op 90euro van overige kosten en vind niet dat ik dat moet betalen door iets wat hun schuld is wat ze kunnen oplossen. en heb nog 2x gemaild en krijg geen reactie er op terug word hier heel boos om en wij komen zo geld te kort per maand voor andere kosten zoals boodschappen
  • vandaag 27062012 is er nog steeds niks veranderd bij t mobile nav een tel gesprek kunnen ze een blokkade invoeren , waarom doen ze dat niet standaard had me 50 euro's gescheeld. het begon al bij het invoeren van instellingen van mijn telefoon. Terugvorderen van je geld kan opok niet. eigenlijk moet iedereen van zijn abbonnement met T mobile opzeggen misschien gaan ze dan is beter hun best doen
  • ik ben erg benieuwd of het anderen via mijnmobielebetalingen.nl is gelukt de ongewenste abonnementen stop te zettem en of het daarna van de factuur van Tmobile is verdwenen??? kunnen jullie dat laten weten?? Ook ik heb er last van en heb zonder het te beseffen veel geld betaald. Heb het nu stop gezet en hoop dat het de volgende maand van de factuur is verdwenen. Wel belachelijk dat T mobile dit zo maar toestaat.
  • Ik heb een abonnement met t-Mobile
  • Wie kent FTMSC Betaling? Zie de laatste tijd telkens deze betaling op de nota voor een bedrag van 4.20 euro excl. BTW. Doe geen betalingen met mijn mobiel. Wie weet wat dit is?
  • ik heb er ook last van. vandaag gebeld met t-mobile ne idd via mijnmobielebetalingen.nl het stopgezet. Bij mij was het idd ook een porno-aanbieder en ook ik weet ZEKER dat ik het niet heb aangevraagd. Bij mij is er ongeveer 8x 4,20 afgeschreven, helaas kun je naar je geld fluiten omdat ze zeggen dat je het toch echt per ongeluk zult hebben gedaan ooit een keer, en ga ik maar eens bewijzen dat dat niet zo is dat kanm ik natuurlijk niet.
  • Afgelopen maand werd ik onaangenaam verrast met een factuur die € 30 hoger uitvalt dan normaal. Uiteraard via My-Tmobile de factuur gedownload en specificaties bekeken. Ik schijn elke week een FTMSC mobiele betaling te maken van € 6,30 per keer. Ik heb me echter nooit ergens voor aangemeld en heb nooit iets van een abonnementendienst gezien. Deze betalingen worden zonder instemming van mij gedaan. Ik ben 100% zeker dat ik dit zelf al dan wel of niet per ongeluk heb afgesloten of iemand anders die mijn mobiel in handen heeft gehad. Mijn computer is helemaal vrij van virussen, msn of andere rotzooi (heb trouwens een Mac) maar toch schijnt iemand op de één of andere manier via T-mobile mij te kunnen bestelen. Na wat zoeken op internet lees ik dat honderden mensen zijn getroffen door deze praktijken. Onwetende klanten zijn hun geld kwijt door de afwachtende houding van T-mobile.
  • ook bij mij 6x 4.20 euro berekend. Ik heb ook nooit op een betaalde site gekeken, laat staan dat ik toestemming gegeven heb om een bedrag te rekenen. Ik heb nu via mijnmobielebetalingen het abonnement opgezegd en het lijkt dat het nu over moet zijn. moet natuurlijk nog even de volgende factuur afwachten maar volgens mijnmobielebetalingen heb ik geen abonnementen meer. Doe er je voordeel mee.
  • Ik heb er ook last van, bij mij is er inmiddels 12 keer (!) 5 euro afgeschreven door een dienst van de provider "Target Media" en de verkoper "Mobster Limited". Sinds januari 2012 zijn ze elke week gaan afschrijven. Ik heb nooit voor een dergelijke dienst aangemeld en t-mobile is verantwoordelijk voor het verekenen van dit soort kosten bij mij. Wat moet ik doen om dit geld terug te krijgen??
  • Frans Mij is hetzelfde overkomen. Ik zie het op mijn afrekeningen. Via T-mobile krijg je geen contact. Ik vind het schandalig dat dit gebeurt.
  • mijn zoon zat met het zelfde probleem dit begon begin jan 2012,dit probleem zit niet bij t-mobile maar een diest waar t-mobile,kpn,vodafoon,enz gedruik van maakt. als je op je factuur diensten mobiel internet tegenkomt is er een dienst afgenomen die mobiel wordt betaald kortweg FTMSC. Een eventueel aangemelde dienst kun je zelf nakijken en afmelden als je met je mobieletelefoon surft naar www.mijnmobielebetalingen.nl. als je je niet afmeld blijf je er dus voor betalen mijn zoon heeft zich succesvol afgemeld. meer te vinden over dit probleem is te vinden als je op google FTMSC betalingen stoppen in tikt,ik wens iedereen die met dit probleem te kampen heeft veel succes bij het afmelden, het is zo gebeurd en het scheeld bergen met geld.
  • ik heb sinds december 2011 een abbonnement bij t-mobile, ik kom niet buiten mijn bel en internetbundel heen,ondanks heb ik ook 3 rekeningen gekregen met bedragen ver boven wat ik moet betalen.ik maak geen gebruik van betaal deinsten op internet. op de site gedragscode kun je deze abbonnementen opzeggen. heeft geen zin want een dag erna moest ik alweer voor een andere service betalen,kan dit zomaar ik voel mijn eigen net als de rest op dit forum "OPGELICHT" uiteraard kan t-mobile hier zogenaamd niks mee ik hoop echt dat dit uitgezocht word want er zijn veel mensen de dupe hiervan. groeten uit helmond
  • Wat is de beste aanpak hiervan af te komen. Is het voldoende SMS filter dienst in te schakelen om herhaling te voorkomen? En hoe hebben jullie terugwerkende kracht nu de kosten verhaald?
  • nouja dit is wel een erge onderwerp hoor,extra kosten terwijl je gratis int heb en nog tegoed hebt, je gaat je bundel niet over,en dan bel je tmobile klantenservice zeggen ze van door int.diensten wtf :S hoe kom je nou weg van die FTMSC??? iedereen hebt er last van hoe kan je je geld nou terug krijgen? tmobile is echt een OPLICHTER! eerste en de laatse keer dit,dat ik een tmobile abo hebt;) we moeten wat eraan doen mense.
  • ik heb hier ook last van. hoe kom je er vanaf. heb hier niets voor getekend ofzo. betaal al bijna een jaar aan ftmsc dit is echt absurd. wanneer gaat tmobile hiervoor actie ondernemen. gelukkig loop mijn contract over 2 maande af dan ben ik af van tmobile. wat een zakkenvullers zijn dat. voor mij NOOIT meer tmobile. Wat een onvriendelijke en onbehulpzame klantenservice. tmobile jammer dat je zo aan je centjes moet komen.iedereen betaalt maar door en er komt maar geen oplossing. dieven zijn jullie
  • Mij is hetzelfde overkomen zie ik nu op mijn rekeningen. Heeft iemand al een oplossing of een antwoord op de vraag waar dit vandaan komt?
  • Mij overkomt hetzelfde en ik vind geen manier om digitaal een klacht aan te melden bij t-mobile. Ben je er al achter wat voor kosten dat zijn?
  • T-Mobile is wettelijk verplicht om deze kosten terug te boeken als je geen abonnement hebt gekocht. T-mobile moet daarbij de kosten terug boeken en moet de klant helpen deze dienst te blokkeren. Het commerciële belang is voor T-mobile echter zodanig groot dat ze miljoenen euro's binnenhalen door nietsvermoedende klanten te duperen.
  • ik had precies het zelfde ook een aantal keer betaald om iest wat niet eens weet wat het is zonde van je geld maar ook iest heel erg ongepast, ik denk dat niet zo gek zou zijn dat dit ook nog eens van t-mobiel zelf is ,,,het is toch te gek dat je betaal voor iets dat je niet eens weet ??????ook via de www.mijnmobielebetalingen.nl heb stop gezet ik hoop dat het help dit was ook FTMSC : iets van video vr groeten Daniel
footer image