Telecomwensen

Luisteren providers naar de wensen van hun klanten? Lees hier de updates van het overzicht van de ‘Telecomwens scores’.

Telecomwens score oktober 2012

8 Maanden na het afronden van de actie 'Doe een telecomwens' is op één wens door alle providers voldaan. Alle providers bieden inmiddels een abonnement met  veel MB's, zonder dat consumenten ook voor veel minuten/ sms'jes moeten betalen. Maar op de drie andere wensen is weinig veranderd en Tele2 verslechtert op het totaal van vier wensen.

Lees meer

Telecomwens score augustus 2012

KPN heeft eind juli zijn abonnementen aangepast. Bij de nieuwe abonnementen kun je kiezen voor veel MB's zonder ook voor veel minuten/ sms'jes te hoeven betalen. Daarmee scoort KPN op één van de telecomwensen hoger.

Lees meer

Einde aan de rare regels

Begin 2012 startte de Consumentenbond de actie 'doe een telecomwens'. Met de e-card actie konden consumenten aan hun provider laten weten wat zij in 2012 echt anders willen: gesprekken afrekenen per seconde in plaats van per minuut, tegoeden niet na een paar maanden laten vervallen, geen grote bel- en sms-bundels koppelen aan grote databundels of geen extreem hoge kosten voor internetten zonder databundel. In totaal zijn er meer dan 10.000 e-cards verstuurd.

Lees meer.

Telecomwens score juni 2012

Vodafone heeft sinds de laatste update van de telecomwens score zijn abonnementen aangepast. Met de nieuwe abonnementen scoort Vodafone op twee wensen beter.

Lees meer.

Telecomwens score april 2012

Inmiddels hebben drie providers hun abonnementen aangepast. De providers geven nog geen gehoor aan alle wensen van hun klanten.

Lees meer.

Telecomwens score maart 2012

Sinds de introductie van de 'Telecomwens-score' hebben twee providers hun abonnementen gewijzigd: T-Mobile en Hi. Daarom zijn ook de bijbehorende 'Telecomwens-scores' aangepast.

Lees meer.

Telecomwens actie afgesloten

De actie 'doe een telecomwens' werd op 17 februari afgesloten. Consumenten stuurden in totaal meer dan 10.000 kaarten. Het aantal keren dat de verschillende kaarten zijn verstuurd, staat in onderstaande overzicht:

aantal verstuurde ecards
 
Naar aanleiding van de actie heeft de Consumentenbond een overzicht gemaakt met de 'telecomwens scores'. Dit laat zien hoe de providers scoren per rare regel. Mocht een provider een positieve aanpassing doorvoeren in zijn abonnementen, dan wordt daarover een melding gemaakt.

Lees meer.

Deel bericht via:
  • 31

    31 personen vinden dit leuk!

  • 21

    21 personen vinden dit niet leuk!

Uw reactie:

* deze velden zijn verplicht

Aantal gebruikte tekens: 0 /1000

Voeg bestanden of filmpje toe

Lees onze privacyverklaring en gebruikersvoorwaarden website

footer image