icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Inloggen Maak gratis kennis

Mobiele abonnementen vergelijken?
Vind aanbiedingen en de laagste prijzen

Meldpunt treinkaartjes

TreinkaartjeOp 9 juli schaft de NS het papieren treinkaartje af. Het reizen met de trein kan voor jou daarom een stuk ingewikkelder worden. Heb jij een klacht of ervaar jij problemen nu dat je verplicht gebruik moet maken van de OV-chip kaart?

Wij bundelen de meldingen en leggen deze voor aan NS. Want de OV-chipkaart moet treinreizen makkelijker maken; niet moeilijker en duurder!

Geschreven op 8 juli 2014

2,533 reacties

Consumenten hebben in 3 maanden tijd bijna 2400 klachten over de OV-chipkaart geplaatst op het 'Meldpunt Einde Treinkaartje'. De Consumentenbond opende dit meldpunt naar aanleiding van het afschaffen van het papieren treinkaartje op 9 juli 2014. Uit het meldpunt blijkt dat veel reizigers treinreizen ingewikkelder en duurder vinden, sinds zij de OV-chipkaart moeten gebruiken.

De Consumentenbond vindt de groep ontevreden reizigers veel te groot en eist dat NS snel met concrete verbeteringen komt. Alle binnengekomen meldingen worden geanonimiseerd overhandigd aan NS. Samen met ons bezoek aan de NS is het meldpunt per direct gesloten.

Meer weten over ons bezoek aan de NS? 

Lees onze privacyverklaring en gebruikersvoorwaarden website

De reactiemogelijkheid onder dit artikel is uigeschakeld.

Toon: