29-10-2009, 13:17
|
|
|
|
|
|
KPN zorgt ERG goed voor zich zelf.
Ik heb een KPN Mobiel Sim Only 10 abonnement uit mei 2008. Tot nog toe liep dat voortreffelijk. De tegoeden werden meegenomen naar de volgende periode en bij vakanties door mij opgebruikt. Groot was mijn verbazing, dat op de factuur van oktober mijn tegoed van september verdwenen was. In de maanden juli en augustus moest ik bijbetalen, dus het tegoed was op dat moment 0.
KPN gevraagd hoe dat kwam. Men belde (zowaar) terug en vertelde mij, dat het tegoed. dat ik vorig jaar in september had opgebouwd nu van het huidige tegoed werd afgetrokken. Men stelde dat het tegoed een jaar geldig was. Ik begrijp het niet meer, want ik had alle tegoeden al opgebruikt.
Mijn grootste probleem is, dat ik niet kan communiceren met een organisatie die "gedresseerde papegaaien" in het callcenter heeft zitten. Men is niet in staat dit uit te leggen en stellen voor om maar op te zeggen, omdat dit soort contracten toch niet meer bestaan. Dus: aantal maal ingepikte tegoeden = leuke winst KPN. Hoedje af voor de Marketing
Ik moet weer op zoek naar een andere Telecom cowboy met waarschijnlijk dezelfde juridische trucjes. Je bent zo machteloos.
|