30-10-2009, 15:24
|
|
|
|
|
|
Internet op je mobiel KPN!!!
Krijg afgelopen maandag een sms van "Hi" met de mededeling dat mijn bel/data kosten zijn gestegen en of ik contact op wil nemen.Zo gezegd zo gedaan en op de vraag wat die kosten dan wel zijn vertelt de dame in kwestie doodleuk dat de rekening inmiddels is opgelopen tot €1800.- ex.btw (=€2224.15 incl.).
Mijn gemiddelde rekening afgelopen jr was €20.- dus je kunt spreken van aanzienlijk hoger.
Heb inmiddels de gespecificeerde rekening gekregen en het gaat om 3 dagen: 12 okt.-14:34- €176.93, 15 okt.-21:24-€163.94 en 23 okt.-22:18- €1487.14!!!
Er is in totaal 438 mb verplaatst,waarvan de laatste 360mb op vrijdagavond terwijl ik thuis was en op mn laptop werkte,uiteraard via een draadloos netwerk,waar ik ook met mijn iphone automatisch op inlog.
Is het mogelijk dat je laptop verbinding maakt met internet via je telefoon zonder dat je dat ingesteld hebt, zonder dat je het weet? Telefoon is wel altijd met laptop verbonden als ik thuis ben ivm opladen/synchroniseren.
Dan maken ze schijnbaar ook nog verschil tussen "internet" en "internet op je mobiel".
Op mijn 1 na laatste rekening staat :
Internet op je mobiel 0,305 MB €1,28
Internet 0,684 MB €2,88?
Dan staat er op de Hi site dat er € 2.50 per mb gerekend terwijl ik €4.20ex.btw per mb betaal???
Op een ander forum stond dat iemand een sms kreeg toen de kosten tot €360.- waren opgelopen,waarom wachten ze bij mij tot €2224.15??
Herkent iemand iets in dit verhaal of kan iemand mij vertellen wat ik nu moet doen.Ben niet van plan om zonder slag of stoot die rekening te betalen.
Heb inmiddels wel een "eindeloos internet op je mobiel" bundel. De reden dat ik dat nog niet had is het feit dat ik nog maar net 3 weken een iphone heb en daarvoor de samsung jet en dat de internet kosten nooit boven de €5.- zijn geweest.Dus wilde een maand kijken wat de kosten zouden zijn en of het wel de moeite waard was.Nou dat is het dus zeker :-(
bvd
|