Consumentenbondforum

Rare praktijken bij Azerty

Rare praktijken bij Azerty

Berichtdoor sifaka » vr jan 20, 2012 12:19 am

Hoi allemaal,

Gisteravond bestelde ik na een tijdje zoeken een laptop bij Azerty.nl voor een prikkie. De laptop werd op zijn goedkoopst aangeboden voor 705 en de prijzen liepen alleen maar op tot 780 euro. Nu boodt deze website dezelfde laptop aan voor plusminus 497 euro en ik hoefde daarom ook niet lang na te denken.

Er stond op de website dat de laptop 'ruim voorradig' zou zijn en dat de levertijd tussen de 2-5 dagen zou duren.

Nu kreeg ik zojuist een email waarin staat dat het product ineens niet meer leverbaar is en dat ik mijn geld terug kan krijgen of een ander product kan aanschaffen bij ze... ik wil me niet zomaar af laten schepen want ik meen mij te herinneren dat ze mij deze laptop gewoon moeten leveren voor het geld wat ik ervoor betaald heb!

Hoe moet ik dit nu aan gaan pakken en kloppen mijn gedachten wel? Ik hoop hier heel snel een antwoord op te krijgen zodat ik morgen meteen met ze in gesprek kan gaan. De laptop is overal nog gewoon te koop dus dan zullen hun hem toch ook gewoon moeten kunnen leveren?

Alvast bedankt voor jullie reactie en tijd!
sifaka
Junior Member

Keer terug naar Elektronica & communicatie