Consumentenbondforum

Flexibel Bouwadvies - Kees van de Beek

Flexibel Bouwadvies - Kees van de Beek

Berichtdoor maxdegroot » di jan 24, 2012 7:55 pm

WAARSCHUWING:
Het bedrijf Flexibel Bouwadvies en Schilderwerk van geen opdrachten verlenen. Deze man verlangt eerst een flinke aanbetaling waarna hij gemaakte afspraken niet nakomt, en je met half afgemaakt werk laat zitten. De juridische procedure tegen *** voor het verhalen van de schade is inmiddels ingezet.
maxdegroot
Junior Member

Re: Flexibel Bouwadvies - Kees van de Beek

Berichtdoor ilonavang » di jan 31, 2012 1:54 pm

hoi max,

volgens mij hebben wij ook een probleem, wij hebben er geen vertrouwen in, ben erg blij dat je deze forum heb geplaats, we zijn al de hele dag aan het zoeken op internet ook iets vaags over zijn postbusnummer 20579 gegevens zijn fit for me ! hij leek mij niet echt de slankste. factuurdatum wat niet klopt, adres op de factuur van ons wat niet klopt, eerst idd een aanbetaling, vervolgens horen we niks! telefonische niet te bereiken alleen met een ander telefoonnummer. ik hoop maar dat dit goed komt......maar denk het niet!
ilonavang
Junior Member

Re: Flexibel Bouwadvies - Kees van de Beek

Berichtdoor fxzwart » wo sep 11, 2013 10:49 am

Hallo Max,

Kan je met mij contact opnemen aub?
Ik zit met hetzelfde probleem en wil ook juridische stappen ondernemen.
Hoe ver ben je ondertussen, hoe heb je het gedaan en wat waren de problemen waar je juridisch tegen bent aangelopen?

Alvast erg bedankt!

Aan alle andere mensen: mijn ervaring met Kees is niet goed, hij belooft heel veel maar komt zijn afspraken niet na. Op internet ook geen een goede recensie tegengekomen van hem. Mijn advies: niet inhuren en al helemaal niks aanbetalen tot iets af is. Hiertoe ben je niet verplicht ook al probeert hij je van anders te overtuigen.
fxzwart
Junior Member

Keer terug naar Huis & huishouden