Consumentenbondforum

Stichting pip implantaten

Stichting pip implantaten

Berichtdoor Mwkoops » vr apr 13, 2012 8:32 pm

Zelf ben ik een slachtoffer van de pip implantaten. Een ervan was gescheurd en ik ben na 5 weken nog steeds herstellende.

Nu het volgende:
Graag wil ik inventariseren of er animo voor is voor het oprichten van een stichting voor de pip-slachtoffers. Met een stichting blijf je namelijk voor de media in de anonimiteit. Dat is anders als je individueel aangifte doet. Met de stichting kunnen we gezamelijk een strafrechtelijk geen enquêtes hier starten door aangifte te doen tegen de directeur van PIP te Frankrijk ter zake zware mishandeling/ poging doodslag, nalatigheid IGZ en CE-keurmerk etc.
Aangifte doen is een verzoek tot strafrechtelijk geen enquêtes hier. De politie is dus verplicht een rechtshulpverzoek in te dienen aan Frankrijk.

Schade hebben we geleden, en dat is niet alleen de vergoeding van de prothesewissel,
Schade die je bij voorbaat al hebt geleden is de lichamelijke schade die je hebt opgelopen omdat er ondeugdelijke materialen in je zijn geplaatst, waarvan niemand kan zeggen hoe dit zich in je lichaam gaat ontwikkelen in de komende jaren, psychische schade, inkomstenverlies, schade omdat je moeilijker/ geen hypotheek/ levensverzekering in de toekomst kunt afsluiten, kortom materiele en immateriele schade!!!!

Na inventarisatie op internet is nog niet gebleken dat grote groepen pip- slachtoffers zich hebben verenigd.

Dus wil je de strijd aan gaan om middels een strafrechtelijk geen enquêtes hier aangifte te doen tegen meerdere personen en instanties, wil je dat dan kenbaar maken op dit forum of via mijn email adres: linda.koops@hotmail.nl
Mwkoops
Junior Member

Re: Stichting pip implantaten

Berichtdoor Cilia » zo dec 30, 2012 6:30 pm

Veel informatie over PIP-implantaten is te vinden

op de website : Meldunt Klachten Siliconen.
Cilia
Junior Member

Keer terug naar Gezondheid & voeding