Consumentenbondforum

Providers en overstapservice

Providers en overstapservice

Berichtdoor janlis » wo apr 04, 2012 2:15 pm

Goedendag allen, na het lezen van flink wat verhalen, klachten en rampen, wil ik graag eens een positieve noot laten klinken. Recentelijk overgestapt van Hetnet naar Ziggo alles in één. Via internet aangemeld, keurig meteen een bevestigingsmail. Wat later een mail waar een datum gesteld werd, begeleid door een brief met dezelfde gegevens. Na de opzegtermijn weer een brief met de datum waarop de monteur zou verschijnen, deze verscheen keurig op tijd. Het gehele technische verhaal werd in nog geen 30 minuten door de monteur (overigens een keurige man) geheel aangesloten en in bedrijf gesteld. Smartcard geactiveerd en een klein tekst bestand met inlog gegevens op mijn pc gezet. Alles werkte en werkt nog steeds geheel naar wens. Via KPN kreeg ik recentelijk mijn restant van het niet meer actieve abonnement terug, ziedaar voor mij is de kous af. Onnodig te zeggen dat ik zeer tevreden ben over deze gang van zaken. Bij mij heeft de overstapservice prima gefunctioneerd. Het kan dus ook goed gaan. Dit wilde ik graag even kwijt.
janlis
Junior Member

Re: Providers en overstapservice

Berichtdoor kopermannetje » do mei 31, 2012 3:48 pm

Ik ben ook zeer tevreden over Ziggo, de overstap van Telfort naar Ziggo ging van een leien dakje. Ik had ook eerst flink wat geen enquêtes hier gedaan op internetvergelijkings-websites breedbandinternetadslproviders . nl voordat ik overstapte.
kopermannetje
Junior Member

Re: Providers en overstapservice

Berichtdoor Honysuckle Rose » za jun 02, 2012 8:05 pm

Halverwege 2009 stapte ik over van KPN naar Tele2. Dat ging werkelijk op rolletjes. Alles werkte feilloos...........een maand lang. Daarna begon het gedonder in de glazen. Geregeld uitvallen van telefoonverbinding; instorten van downloadsnelheid enz., enz.
Honysuckle Rose
Junior Member

Keer terug naar Internetproviders