Consumentenbondforum

UPC Dwingelandij

UPC Dwingelandij

Berichtdoor barbie » di jun 12, 2012 11:06 am

Het gedrag van UPC als bedrijf wordt naar mijn gevoel steeds arroganter en klant onvriendelijker!

Ten eerste kunnen de gesprekken met klantenservice opgenomen worden door UPC zonder hiervoor toestemming te vragen men krijgt alleen een mededeling dat de mogelijkheid bestaat dat dit gebeurt.

En nu wil men klanten weer eens subtiel dwingen om hun faktuuronline te gaan betalen !

Een paar dagen voor de volgende betalingstermijn ontving ik een mailtje met deze korte boodschap, Uw factuur staat voortaan online, voor meer informatie werd je verplicht een link te gebruiken. Hierna werd het volgende zichtbaar!

Uw factuur staat voortaan online,

Beste heer, mevrouw,

U heeft een UPC-pakket. In onze voorwaarden staat dat u uw factuur online ontvangt.
Tot nu toe hebben wij uw factuur altijd met de post verstuurd en daar € 1,- per maand voor gerekend.
Maar dat gaat veranderen. Uw eerstvolgende factuur en acceptgiro komen namelijk online op Mijn Factuur Online. En daarmee vervalt ook de betaling van € 1,- extra per maand.

Ik heb al jaren een UPC pakket maar deze voorwaarden zijn nieuw voor mij, ik betaal dan ook al jaren lang via een acceptgiro, wanneer die zgn voorwaarden eenzijdig zijn aangepast is mij een raadsel!

Toch een papieren factuur en acceptgiro blijven ontvangen?
Wilt u liever uw factuur en acceptgiro met de post blijven ontvangen? Dat kan. Download het wijzigingsformulier en stuur deze ingevuld naar ons terug. Voor uw papieren factuur en acceptgiro betaalt u € 1,- extra per maand.

Pakketkorting
UPC biedt op een pakket maandelijks terugkerende voordelen ten opzichte van losse radio- en televisiediensten, internetdiensten of telefoniediensten. U kunt alleen gebruik maken van een pakket (met bijbehorende korting) als u betaalt via Mijn Factuur Online.

Men geeft aan dat dat men de oude betaalwijze via de acceptgiro kan behouden maar dreigt dan wel dat men in dat geval de pakketkorting laat vervallen

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0900 15 80 (€ 0,10 per minuut). Bent u telefonie-abonnee van UPC, dan belt u ons gratis vanaf uw vaste telefoon via telefoonnummer 1200. Onze medewerkers zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.30 tot 18.00 uur.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland

Het veranderen van uw betaalmethode geeft u telefonisch door of met het UPC Wijzigingsformulier. Als de wijziging is doorgevoerd, ontvangt u van UPC een bevestigingsbrief.

UPC Nederland B V, statutair gevestigd te Amsterdam, KvK Amsterdam 33303479. Op al onze aanbiedingen en overeenkomsten zijn de desbetreffende algemene voorwaarden, gedeponeerd bij de KvK te Amsterdam, van toepassing.
barbie
Junior Member

Keer terug naar Internetproviders