Consumentenbondforum

XS4ALL levert te laat en reageert niet

XS4ALL levert te laat en reageert niet

Berichtdoor Zakelijkeklant » vr nov 12, 2010 2:41 pm

Ik ben zo dom geweest om voor XS4ALL te kiezen bij de aansluiting van een nieuw abonnement. De belofte was: De volgende werkdag internet en binnen 2 weken telefoon. Resultaat na 3 dagen een trage internet waarvan binnen 2 dagen de helft van de capaciteit al verbruikt was en na 3 weken pas telefoon. Nog erger: geen reactie op emails en een brutale troela aan de lijn als je telefonisch contact opneemt. NIET DOEN DUS!
Zakelijkeklant
Junior Member
 
Berichten: 1
Geregistreerd: vr nov 12, 2010 2:31 pm

Re: XS4ALL levert te laat en reageert niet

Berichtdoor ronaldv2 » zo nov 14, 2010 7:23 pm

Zakelijkeklant schreef:Ik ben zo dom geweest om voor XS4ALL te kiezen bij de aansluiting van een nieuw abonnement. De belofte was: De volgende werkdag internet en binnen 2 weken telefoon. Resultaat na 3 dagen een trage internet waarvan binnen 2 dagen de helft van de capaciteit al verbruikt was en na 3 weken pas telefoon.

Nog erger: geen reactie op emails en een brutale troela aan de lijn als je telefonisch contact opneemt.
NIET DOEN DUS!


Wat dacht je van:
- per brief + advocaat in gebreke stellen voor het niet nakomen van de gemaakte afspraken??
- geleden schade terug verhalen op slechte leverancier??
ronaldv2
Member
 
Berichten: 161
Geregistreerd: do aug 13, 2009 12:24 pm

Re: XS4ALL levert te laat en reageert niet

Berichtdoor d0t » zo nov 21, 2010 2:01 pm

Op de website staat duidelijk aangegeven dat je binnen 1 dag online bent met een UMTS stick. UMTS is nou eenmaal niet zo snel. Hier zit een limiet op en dit is ook geen geheim geloof iets van 5GB per maand, als je hiermee flink gaat downloaden heb je snel een probleem en wordt je verbinding terug gezet. Simpel te vinden en geen geheim.

Geloof dat er geen ISP in Nederland is die een vaste datum voor oplevering geeft, zonder zich in te dekken dat als er vertraging is hij niet aansprakelijk gesteld kan worden. Bij overname telefonie zijn ze afhankelijk van je oude provider hoe snel zij reageren. Denk dat je weinig kans maakt.

Het is wel raar dat ze niet op je klacht reageren. Maar eisen stellen of onder het contract uitkomen zal moeilijk worden. De ISP heeft al kosten gemaakt om je aan te sluiten en alles werkt nu (hoor daar geen klachten over), dus wat is nu het probleem?

Denk dat je het forum beter moet doorlezen en de echte drama verhalen van klanten hier moet lezen.
d0t
Junior Member
 
Berichten: 5
Geregistreerd: zo nov 21, 2010 1:35 pm


Keer terug naar Internetproviders

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Yahoo [Bot] en 3 gasten