Consumentenbondforum

handleiding Sony tv

handleiding Sony tv

Berichtdoor hanshuisson » vr aug 27, 2010 8:19 am

Ik vind de handleiding van mijn nieuwe Sony tv (KDL-40EX700) verschrikkelijk. Niet alleen dat ik dingen op papier wil kunnen doorlezen, nog erger is dat vaak in de handleiding staat hoe je iets moet doen. Je moet die reeks handelingen dan onthouden om hem op een andere plaats uit te voeren ("Druk op * en selecteer vervolgens (plaatje) > Weergaveinstellingen > Beeld > Motionflow > de gewenste optie"). Niet alleen dat dat onthouden een probleem kan zijn, je moet ook voortdurend heen en weer schakelen tussen de handleiding en andere instellingen. En er zijn ingewikkelder handelingen dan het voorbeeld dat ik hier geef... Als ik dat geweten had had ik deze tv absoluut niet gekocht!
hanshuisson
Junior Member

Re: handleiding Sony tv

Berichtdoor Piet Vendel » ma sep 20, 2010 9:20 am

Hans, ik heb de sony 32ex500. Op de afstandsbediening zit een knop waarmee je de handleiding kunt oproepen die in de computer 'ingebakken' zit. Heb ik goed mee kunnen werken. Tot troost: instellen doe je maar één keer. Ik ben na het instellen met de suggesties uit de test van mijn tv van de consumentenbond supertevreden.
Piet Vendel

Keer terug naar Breedbeeld-tv's