Ik heb nu weer wat van Post.nl waar me broek van af zakt.
Regelmatig stuur ik brieven en pakketten naar Amerika en krijg ik ze van Amerika. Over het algemeen zit daar een 5 werkdagen en een weekend tussen, dus men kan zeggen 7 dagen tijd. Nu verzenden op de dinsdag zou aankomen ongeveer dinsdag volgende week, zeg maar.
Nu moest ik een keer een hele belangrijke pakket verzenden met belangrijke documenten erin. Dus ik naar de Albert Heijn, waar je tegenwoordig bij de servicebalie moet verzenden omdat er haast geen postkantoren meer bestaan. PRIORITY mail en AANGETEKEND verzenden.
Ik kreeg een code mee zodat ik mijn pakket kon volgen op http://www.tracktrace.nl. Maar na een week las de code nog steeds "PAKKET WORDT VOORBEREID". Dus ik contacten met POST.NL. Krijg ik dus mee dat mijn code inmiddels veranderd is, en het pakket NU PAS verzonden wordt naar Amerika en dan nog ongeveer een week duurt voordat hij bij bestemming aankomt.
Dus een kleine week heeft een PRIORITY MAIL pakket, AANGETEKEND, gewoon in de bin bij de Albert Heijn gelegen (want postkantoren bestaan haast niet meer, dat zijn allemaal franchises geworden)!!!!! En wordt hij nu pas doorgezonden. En het is dat ik Post.nl erop aanspreek, anders had ik dus niet eens een correcte code gehad om mijn pakket te traceren.
Dit is de laatste keer dat Post.nl mij problemen levert. Voortaan voor dingen naar het buitenland waarvan ik priority en aangetekende afhandeling verwacht, betaal ik wel wat meer, maar dan gaat het gewoon via UPS mee. Ik ben KLAAR MET POST.NL