Consumentenbondforum

Fit for Free - Hoe kom ik van mijn lidmaatschap vanaf?

Fit for Free - Hoe kom ik van mijn lidmaatschap vanaf?

Berichtdoor Intriguingusername » zo nov 04, 2007 4:33 pm

Ik heb al twee keer geschreven om mijn lidmaatschap op te zeggen maar ik krijg geen gehoor en mijn lidmaatschapgeld wordt van mijn bankrekening nog steeds afgeschreven. Hoe kom ik er vanaf? Kan ik ze dagvaarden als ik nog geen antwoord krijg? Kan ik dan alle de kosten van dien ook claimen? De situatie wordt nog ingewikkelder omdat ik Brits ben (mijn excuses al van tevoren voor mijn Nederlands), ben niet zo bekend met het Nederlandse rechtssysteem en nu in Engeland zit.

In juni van dit jaar ben ik lid van Fit for Free in Rotterdam geworden. Fit for Free is een groeiende keten die budget fitness voorzieningen biedt in verschillende steden in Nederland. Normaal gesproken moet je minimaal één jaar lid blijven voordat je het contract kan opzeggen. Echter was aan mij verteld dat ik mijn lidmaatschap binnen die tijd zonder penalty kon opzeggen. Dit was omdat ik zei dat er de mogelijkheid bestond dat ik terug naar Engeland voor mijn studie moest gaan. In dat geval hoefde ik alleen een kopie van de inschrijving voor de studie of iets dergelijks naar Fit for Free te sturen.

Even voor de zekerheid had ik ook onderaan in het contract onder ‘opmerkingen’ mijn eigen voorwaarde gesteld dat ik vroegtijdig het contract kon beëindigen zonder penalty als dat noodzakelijk zou blijken.

Eind augustus kreeg ik te horen dat ik inderdaad de zeldzame beurs had gekregen om in Engeland te studeren en ik gaf het door aan de balie van Fit for Free in Rotterdam dat ik mijn lidmaatschap moest opzeggen. Weer aan mij was verteld dat dit geen probleem was en dat ik alleen bewijs van de noodzaak naar hen toe moest sturen.

Dit heb ik gedaan, naar de vestiging in Rotterdam, maar tegen het eind van de maand net voor mijn vertrek had ik nog niets gehoord. Ik vroeg het aan de balie in Rotterdam en ze gaven mij een telefoon nummer naar het hoofdkantoor in Amsterdam te bellen. Helaas met de bezigheden van verhuizen was ik niet in staat om het nummer te bellen voordat ik in Engeland was - waar het nu onmogelijk blijkt om een verbinding met een ‘0900’ nummer te krijgen.

In de tussentijd heb ik weer aan Fit for Free geschreven zonder resultaat en weer is geld van mijn rekening afgeschreven.

Ik zou heel dankbaar zijn voor alle advies.

Website Fit for Free: http://www.fitforfree.nl/****?p=*
Intriguingusername
Junior Member

Berichtdoor Vis » zo nov 04, 2007 5:26 pm

Je kunt een onterechte automatische incasso binnen 30 dagen door de bank laten storneren. Desnoods haal je al je geld van die rekening af en hef je die rekening op, zodat ze niets meer kunnen incasseren.
Vis
Member

niet slim

Berichtdoor beertje » wo nov 28, 2007 10:06 pm

als je goed op de site kijkt zie je duidelijk staan dat het een lidmaatschap van een jaar is dus is het logisch dat je tot einde van dat jaar moet betalen ook al heb je tussentijds opgezegt. dus zal dan ook automatisch je automatisch incasso stoppen lijkt mij
beertje
Junior Member

Berichtdoor Linsey89 » wo nov 28, 2007 11:23 pm

Als je verhuist en er is binnen een straal van 30 km geen fit for free te vinden, dan mag je je lidmaatschap vroegtijdig opzeggen.

Ik heb precies hetzelfde gezeik, alleen ben ik al 4x langsgeweest en heb ik al een klachtbrief geschreven naar het hoofdkantoor. Inmiddels hebben ze me al 70 euro in totaal van de rekening afgehaald terwijl ik daar al maanden niet meer fitness.

Ik ga er morgen weer langs en ben echt benieuwd, want ze vertellen me keer op keer weer dat ze het zullen regelen en het gebeurt gewoon niet.
Linsey89
Junior Member

Berichtdoor yennski » di dec 18, 2007 7:37 pm

Ik zit met het zelfde probleem. Ben verhuisd naar Barneveld en zat in Eindhoven bij F4F. Dus heb netjes schriftelijk opgezegd, alleen dit werd lekker genegeerd en ze bleven geld van mijn rekening afschrijven. (ik bleef het geld terugboeken) toen heb ik mijn vestiging gemaild, kreeg wel een reactie terug maar dat ze mijn brief niet ontvangen hebben op 1 of andere manier.

Dus toen heb ik een aangetekende brief in oktober verzonden naar Den Haag, ben ook bij het postkantoor geweest, ze hebben hier namelijk formuliertjes liggen waarmee je je machtiging in kan trekken, deze moet je opsturen naar het bedrijf. Dus deze had ik erbij gestopt. Enige reactie die ik hierop kreeg was dat ik hun nog 20,95€ + 9,- verschuldigd ben. Heb terug gereageerd dat ze hier naar kunnen fluiten kort samen gevat.

Toen hoorde ik 2 maanden niks meer van ze, werd ook geen geld afgeschreven dus ik dacht ok dat is ook niet netjes. En ja hoor toen kwam er weer een brief, maar dit maal ben ik ze 62,85 + 9,- aanmaningskosten verschuldigd. Heb gebeld en kreeg te horen dat ik pas onder het abonnement uit kan komen als ik voor de maanden oktober, november en december betaal + de aanmaningskosten. Dit slaat dus nergens op aangezien ik in oktober het opgezegd heb. Dus nu heb ik ze weer gemaild en ja weer geen reactie terug.

Weet iemand mischien hoe je van dit gedoe afkom? Ik word er zacht gezegd gestoord van!

x Yentl

p.s. Dus je hoeft niet je rekening op te heffen, je kan gewoon het geld binnen 30 dagen terug laten boeken, keer op keer. òf je haalt zo'n rood formuliertje bij het postkantoor, dan kunnen ze het niet meer doen.
yennski
Junior Member

Fit for free

Berichtdoor mpolly » wo feb 06, 2008 12:32 am

*,

na het lezen van de alg. voorw. kom ik in beginsel tot de volgende conclusies;

Mocht je niet op de alg. vw. zijn gewezen en deze niet zijn aangeboden dan zijn deze te verwerpen....

overeenkomsten zijn in beginsel 12 maanden en kennen een opzegtermijn van twee maanden. Uitzonderingen daar gelaten. (en volgens mij komt daar inderdaad een nieuwe wet voor)

Het is belangrijk dat opzeggingen aangetekend worden verstuurd, bij voorkeur ook nog eens met handtekening bevestiging. kost ongeveer € 9,- meen ik.

indien F4F ten onrechte geld afschrijft kan je naast het intrekken van de machtiging of het terugboeken van geld ook het geld terug eisen op grond van de onverschuldigde betaling.

In sommige gevallen is het mogelijk de overeenkomst te vernietigen op grond van dwaling(6:228 **). dit is bijvoorbeeld wanneer de voorstelling van zaken anders is weergegeven dan de werkelijkheid is (...als ik had geweten dat het zo zat had ik het nooit gedaan...)
mpolly
Junior Member

Berichtdoor Djonnie » wo feb 13, 2008 11:04 am

Er is veel aan de hand in 'sportschoolwereld' heb ik het idee na het lezen van de vele ellendige verhalen op www... In ieder geval moet je ervoor zorgen dat je ALLE correspondentie goed bewaard en poststukken aangetekend verstuurd, zodat je zeker weet dat zij ze hebben ontvangen. Een vraag van al je verzoeken en afspraken een bevestiging.

Ik heb het helemaal gehad met Fitness First (hierna te noemen 'FF'; ik krijg het m'n strot niet meer uit), maar ben nu wel van ze af gelukkig!

Maar ik vind het ook jammer, want op zich had het idd. alles in zich om een heel relaxte sportschool te zijn qua luxe (inmidels wordt er behoorlijk gesnoeid in voorzieningen en services).

Enfin... Ik vind het dus helemaal geen probleem veel te betalen als je daar veel voor terugkrijgt. Voor mij was mijn dubbelleven in Rotterdam <> Groningen ook een goede te kiezen voor FF. Je kan namelijk bij beide clubs probleemloos binnenlopen. Ik ben vanaf de opening van de eerste club in Rotterdam (maart 2006) lid en had (behalve dat ze inderdaad totaal niets deden met de bij aanmelding beloofde begeleiding) niets te klagen...

Maar toen ik vorig mijn baan opzegde in Rotterdam en weer volledig in Groningen zou gaan wonen en DUS sporten, besloot ik op te zeggen en een goedkopere club te zoeken. Maar HELAAS... Toen ik er begin maart een heel jaar (daar had ik immers voor getekend) op had zitten en ik wilde opzeggen was ik TE LAAT.... Ik had in februari op moeten zeggen maar toen bleek dat mijn contract STILZWIJGEND was VERLENGD! Daar was ik uiteraard pissed over. Ik heb juridische stappen overwogen, maar hoewel er wetsvoorstellen zijn om het 'stilzwijgend verlengen' van dit soort contracten aan te pakken is er (volgens mij tot op heden) niets mee gebeurd en zou ik mijns inziens toch aan het kortste eind trekken na een hoop gezeik. In Belgie lopen ze wat dat betreft voor op NL...

Nu heb ik NOG een jaar prima gesport hoor in Groningen, maar je begrijpt dat ik dit niet WEER laat gebeuren. Nu bijna drie weken geleden heb ik een gesprek aangevraagd in Groningen om dit te bepraten... Ik heb aangegeven dat ik per direct op zeg indien zij mijn contract in maart weer stilzwijgend gaan verlengen. Ik wil dus een aangepast contract. Ik heb sindsdien met drie verschillende baliemedewerkers gesproken, waarvan 2 mijn gegevens hebben genoteerd voor een afspraak en nog steeds heb ik niets gehoord! Gek is het dat elke ****** die ze daar achter een balie zetten in hun FF-pakkie capabel genoeg is je een aanmeldingsformulier aan te praten en dat opzeggen, of LAAT STAAN een afspraak maken daartoe, te ingewikkeld is... Bedroefend ook.

_____ Inmiddels 2,5 week later:

In mijn aangetekende opzegbrief heb ik nadrukkelijk gevraagd om een schriftelijke bevestiging binnen 7 dagen. Toen die er na 2 weken niet was was er nog 1 mailtje nodig en toen had ik de volgende dag een keurige brief op de mat. Toch, bij deze RAAD ik IEDEREEN AF LID TE WORDEN van deze vieze club (hele VIEZE toiletten)!

Djonnie
Djonnie
Junior Member

Fit For Free

Berichtdoor Mimouni » ma mei 12, 2008 9:15 pm

goede dag , iedereen

hierbij wil ik u meededelen dat ik echt niet meer weet wat ik moet doen om van mijn fit for free lidmaatschap af te komen is er iemand die mij zou willen helpen ik ben al vanaf 27 semptember 2007 bezig om er van af te komen maar het is nog steeds niet gelukt.

fijne dag verder ,

M.El Mimouni
Mimouni
Junior Member

F4f *

Berichtdoor NurianO » wo mei 14, 2008 10:32 am

Ik heb ook dezelfde probleem, Ik heb ze een opzeg brief in juli 2007 opgestuurd met alle bewijzen dat ik naar het buitenland ga voor mijn studies. En dan nog een brief na 4 maanden en dan nog een email en ben meer dan 5 keer naar mijn f4f vestiging gegaan. Ik hoor dan elke keer gwn dezelfde ****.

Ze blijven maar je geld gwn afschrijven van je rekening elke kwartal.

Ik had er genoeg van, ik ging dus gewoon naar mijn bank en een rode kaart ingevuld en heb hun rekening geblokkeerd.

Ze zijn me nog steeds iets van 85 euro schuldig maar ze vragen nog steeds om een bedrag van 48 euro voor de laatste kwartal.

Ook bij het bellen moet je echt lang wachten tot dat je een gehoor krijgt (als je geluk hebt). ik heb het 3 keer geprobeerd maar der was niemand om mij te woord te kunnen staan. Hun hele organisatie is een rommeltje vind ik. ik betaal liever 30 euro bij euro fitnes centre of een andere fitnesclub pm dan 15 euro bij F4F.
NurianO
Junior Member

Fit For Free

Berichtdoor Nancjuh » vr mei 16, 2008 6:19 pm

Ik ben er ook in getrapt.

Ik had een abonnement lopen bij Fitness for Free, die heb ik tijdig schriftelijk opgezegd binnen de termijn die ervoor stond. Nu had ik een paar weken later nog geen reactie en heb gebeld. Daar zeiden ze dat ik nog een brief moest sturen, ik heb toen vermeld dat ik dat al had gedaan en dat als ik dat nu nog een keer zou moeten doen, dat het dan niet meer binnen de termijn zou zijn. Ze hebben gezegd dat dat geen probleem zou zijn en heb er wederom een gestuurd. Hierna kreeg ik een antwoord dat ik een jaar langer lid moet blijven, omdat ik niet binnen termijn heb opgezegd. Ik heb ook geen bewijs, omdat ik het niet aangetekend heb verstuurd. Heb het rekeningnummer laten blokkeren, zodat ze niets meer van mijn rekening af konden halen, maar nu dreigen ze met incasso. En ik moet al 100 euro extra betalen, anders sturen ze de incasso. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Zal ik dan toch maar betalen? En moet ik dan die extra kosten voor incasso ook betalen?

Hebben ze bij jullie niet gedreigd met incasso?

Oow ja, je hoeft dus ook niet de hele tijd het geld terug te laten storten, je kan er ook gewoon voor zorgen dat ze geen geld meer van je rekening afhalen, veel makkelijker, 1 bezoek aan je bank is genoeg om dat te regelen!
Nancjuh
Junior Member

Berichtdoor Erkan01 » za mei 31, 2008 1:12 pm

mensen een tip maak gebruik van de algemene voorwaarden

er staat ergens wanneer je ergens anders verhuisd en er is binnen een straal van 15 of 30 km geen fff dan mag je het abbonement afzeggen.

ik heb een paar keer het kans gehad, maar niet gedaan, ik ben zeer tevreden over fff. In almelo is het trouwens heel erg schoon en de medewerkers zijn heel aardig integendeel tot nijmegen. Daar sport ik ook weleens, maar de douches zijn enorm vies het pand is erg slecht belucht en je weet niet wie er bij fff werkt ...
Erkan01
Junior Member

Berichtdoor Girl05 » do jun 26, 2008 1:14 pm

Mimouni schreef:goede dag , iedereen

hierbij wil ik u meededelen dat ik echt niet meer weet wat ik moet doen om van mijn fit for free lidmaatschap af te komen is er iemand die mij zou willen helpen ik ben al vanaf 27 semptember 2007 bezig om er van af te komen maar het is nog steeds niet gelukt.

fijne dag verder ,

M.El Mimouni

Mag ik jou wat vragen?
Girl05
Junior Member

nog een gedupeerde van Fit for Free

Berichtdoor Anja3 » wo jul 09, 2008 4:55 pm

Ook ik heb grote problemen met mijn opzegging bij Fit for Free. Ben inmiddels aangeland in het stadium dat ze, na vele malen het abonnementsgeld te hebben afschreven en ik dit uiteraard weer terug heb laten storten, een incassobureau hebben ingeschakeld.
Ik sta echter volledig in mijn recht omdat ik op tijd heb opgezegd. Ben dan ook geenszins van plan op toe te geven aan deze praktijken van Fit for Free. Zeker gezien alle negatieve berichten op internet op deze sportschool. En allemaal dezelfde klachten: Fit for Free beweert geen of een te laten opzegging te hebben ontvangen en schrijven dan vervolgens gewoon een jaar abonnementsgeld van je rekening af.
Ik roep iedereen op hieraan niet toe te geven! Ga hiertegen in verweer. Zet je verhaal uiteen aan het incassobureau. Ik heb naast mijn verhaal ook printjes meegestuurd van alle klachten op internet.

Sterkte voor iedereeen!!

Dit pleit er maar weer eens voor dat het verboden zou moeten worden dat abonnementen gewoon zomaar verlengd kunnen worden! Wanneer komt die maatregel nu eens een keer in Nederland?!
Anja3
Junior Member

Fit For Free

Berichtdoor Oplossend denken » wo jul 30, 2008 10:10 am

Fit For Free is een organisatie die in zeer snelle tijd veel fitness-centra opzet. Door dit * concept is het zo dat ze het moeten hebben van veel aanmeldingen en deze voor zeker minimaal een jaar moeten vastleggen willen ze er voldoening uithalen. Ook is het commercieel gezien een goed concept wat leden minimaal een jaar aan hen bind.

De prijs - kwaliteit verhoudingen proberen ze hoog te houden, wat soms te wensen over laat.

Als je wilt opzeggen bij Fit For Free moet je dat doen minimaal bij de 8 ste maand van het lidmaatschap, onthoud goed wanneer je lid bent geworden! Om te voorkomen dat je in de problemen raakt, kan je het beste de brief aangetekend versturen, want dan heb je bewijs van het verzenden van je opzegging.

Tip: geef je brief niet af aan een medewerker of stuur hem niet naar de vestiging, geheid raken ze hem kwijt of sturen hem te laat op.

Bij het verhuizen naar een andere plaats of land dien je een inschrijving te hebben van je nieuwe gemeente of plaats van inschrijving.
Anders gaan ze niet akkoord met je opzegging en blijf je lid tot het einde van je sport contract, terwijl je er niet kan sporten! Binnen nederland is het zo dat ze een straal van 30 km aanhouden, waar geen andere Fit For Free vestiging is. Hou hierbij wel een vinger aan de pols en houd je rekening in de gaten, soms gaat ook mis en blijf je er wel voor betalen!

Geld stoneren is een mogelijkheid om niet te betalen echter dan zijn ze zeer snel met aanmaningen en incasso-bureaus en zijn de kosten niet meer te overzien. Makkelijkheidshalve gewoon op tijd opzeggen en blijven checken!

Het is een organisatie waar je als sporter je ei goed kwijt kan, zonder teveel taboe. Het is leuk om daar te sporten... maar blijf oplossend denken!!
Oplossend denken
Junior Member

irritant

Berichtdoor Shibby » vr aug 22, 2008 1:28 pm

Ik heb precies een zelfde ervaring. Begin juli begonnen met de 1e brief voor opzegging, helaas zo stom geweest om deze niet aangetekend te versturen, aangezien je 3 a 4 weken moet wachten voordat je een bevestiging van de opzegging zou ontvangen, welke ik dus niet heb gekregen, heb ik begin augustus weer een brief gestuurd, met kopie van m'n 1e brief erachter en aangetekend verstuurd, deze hebben zij inmiddels ontvangen, maar wel met het bericht dat ik te laat was met opzeggen dus zit ik ondertussen nog tot 16 september 2009 aan ze vast. Niks aan te doen, ze hebben geen enkel bewijs dat ik die 1e brief in juli ook echt verstuurd heb. Ook de service welke telefonisch verlenen is echt heel slecht, ze weten soms niet eens wat ze moeten zeggen, belachelijk gewoon. Helaas heb ik gewoon de pech dat ik dus nog 1 jaar mag gaan betalen.

één advies voor allemaal: stuur je brief aangetekend!!!!
Shibby
Junior Member

Weer fit 4 free

Berichtdoor ano » wo aug 27, 2008 9:57 pm

Ik zit met hetzelfde probleem ook op tijd opgezegd en toch is het weer een jaar verlengd...
Met als gevolg pasje ingeleverd en daarna begonnen de aanmaningsbrieven, dreigen met kosten, beslaglegging en incasso
Wederom brieven teruggestuurd maar nooit enige reactie gekregen van hun als je hun op hun dure nummer belt wordt je onbeschoft te woord gestaan!
Nu wacht ik op het incassobureau...
Ze moeten het maar voor de rechter laten komen ik betaal niets waar hun geen recht op hebben ! En ze proberen het bij iedereen die hun abonnement opzegt en helaas zijn er mensen die toch nog betalen voor niets...

Gewoon niet betalen !! Ze moeten het maar voor de rechter( kantonrechter) laten komen !
ano
Junior Member

FFF elllende

Berichtdoor Rijn Kwakkel » wo sep 03, 2008 9:28 pm

Vergelijkbaar probleem met fff: mijn dochter kon wegens fysieke klachten niet meer sporten na een half jaar fff. Ze wilde dus stoppen, maar dat kon pas na een jaar: zo lang liep het contract. In dit geval tot feb 2008. Ok. Dan stoppen was was geen probleem, zo zei de balie****. Wat ze er niet bij vertelde was dat dat 3 maanden van tevoren moest. We hebben helaas pas 6 weken van tevoren een opzeggingsbrief gestuurd en ijskoud werd het contract verlengd met een jaar. Dit vind ik pure misleiding. Dit had vermeld moeten worden. Na protest werd erop gewezen dat dat allemaal in de kleine lettertjes achterop het contract stond. Het interesseert ze dus geen bal of je sport of niet:

het gaat ze uitsluitend om het geld!

Mensen (klanten!) zo dom mogelijk houden. De balie****en worden goed getraind in het afwikkelen van klachten door constant hetzelfde verhaaltje te vertellen. Nee, ze kunnen het ook niet helpen. Nee, mijn baas bellen heeft geen zin. etc. Hoogst frustrerend. Mails naar het hoofdkantoor geven hetzelfde resultaat. En ze blijven maar geld afschrijven. Om gek van te worden.

En dan hebben ze ook nog de gore moed om op die onterechte afschrijvingen 'Met sportieve groet' te zetten. Ik heb het compleet gehad met die toko en wens ze een spoedig faillissement toe.
Rijn Kwakkel
Junior Member

Berichtdoor Vis » wo sep 03, 2008 11:20 pm

Er zullen nog wel meer gedupeerden komen, want ik vond vandaag een folder van hen in mijn brievenbus.....
Vis
Member

Berichtdoor Uitzoeker » vr sep 05, 2008 4:45 pm

Het AD meld dat er 1 miljoen mensen lid waren van een sportschool of fitness centrum zonder dat ze er gebruik van maakten.
Daarmee gooiden ze 200 miljoen euro over de balk.
In veel gevallen noodgedwongen omdat ze verhuisden of ziek werden zonder mogelijkheid om het abonnement op te zeggen.
Daarnaast ook velen die vergaten tijdig op te zeggen en er weer een jaar aan vast zaten.
Hoeveel er door malafide praktijken gedupeerd werden staat er niet bij.
Het is wel duidelijk dat deze brance vanwege zeer klant onvriendelijke voorwaarden eens goed onder de loop moet worden genomen.

http://www.ad.nl/binnenland/2587706/Mil ... chool.html
Uitzoeker
Member

Berichtdoor LeoGraper » zo sep 07, 2008 3:41 pm

Ook wij hebben problemen, iets te laat opgezegd, en voor heel 2007 moeten dokken, ondanks het feit dat zijn pas ook dat jaar is ingenomen, en hij dus niet heeft kunnen sporten.
Herhaaldelijk de incasso teruggedraaid, 1 x niet opletten (naweeën sterfgeval) en we hadden dus betaald voor 2007.
Ondanks vele aangetekende brieven en email blijft men maar doorgaan, intussen de Postbank opdracht gegeven deze incasso's te blokkeren, wat goed gaat! tip voor de anderen?
Mijn andere zoon zit ook bij F4F, en is al bijna 2x opgezegd omdat de administratie daar niet deugd, en zodra we (weer betaald) bellen krijgen we weer van alles over ons heen als we zeggen dat het om onze andere zoon gaat.
Intussen hebben we als laatste wapenfeit een incasso dreiging gehad, maar wat blijkt, die staat op hetzelfde briefpapier als dat van F4F.
Ze zijn dus hen eigen incassobureau ;) al 2 maanden niets meer vernomen, jurist van CNV ingeschakeld, die ook zegt niet veel te kunnen doen, maar ik blijf me verzetten, hoe meer, hoe moeilijker ze het krijgen.
Als laatste wil ik de rest even wat info geven, zie hieronder voor wat extra info omtrent F4F, deze is van al weer even terug, maar volgens mij nog steeds op orde, succes allen!
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Naam: Fit for Free Beheer B.*
Vestigingsadres: Kranenburgweg 143
Vestigingsplaats: 2583ER 's-Gravenhage
KvK-nummer: 27288391 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

Enig aandeelhouder:

Even kort en krachtig enkele belangrijke weetjes op een rijtje:

FFF doet WEL aan contractovername, dit wordt door de manager beoordeeld en mogelijk gemaakt om bij 'ernstige situaties' je contract om te kunnen laten zetten) op bv een kennis van je die wel daar lid wilt worden.
Dit is niet de meest ideale oplossing om van je abonnement af te komen, maar beter zo dan dat je door moet blijven betalen voor de dienst die je niet gebruikt!

Direct telefoonnummer naar het hoofdkantoor in Den Haag: 070-3227639

Mail directie: ******
Rajonmanager: ********
LeoGraper
Junior Member

Volgende

Keer terug naar Gezondheid & voeding