door YVH1956 » wo aug 03, 2011 1:34 pm
Op 21 juni j.l. heb ik bij Ellectrique Design een kruimeldief besteld en via iDeal 75 euro betaald. Ik kreeg per omgaande een bevestiging van mijn bestelling, en daarbij is het tot op heden helaas gebleven. Ik kreeg noch mijn bestelling, noch enig bericht over de status ervan, en op mails waarin ik om opheldering vraag wordt niet gereageerd.
Toen ben ik eens op zoek gegaan naar informatie over deze webwinkel en stuitte op dit forum, waarop het klachten bleek te regenen van klanten met precies dezelfde ervaringen: bestellingen worden niet geleverd en op vragen om opheldering zwijgt de heer ******** in alle talen.
Echter mijnheer ********, op dit forum laat u wél van zich horen en spreekt u alle klachten met klem tegen, en ik kan natuurlijk niet beoordelen in hoeverre de andere klachten gegrond zijn, maar wel dat ze aansluiten bij mijn eigen ervaring. Ik heb besteld en betaald, ten bewijze waarvan ik uw bevestiging van mijn bestelling, met daarin het bestelnummer, alsmede een afschrift van mijn rekening kan overleggen, en ik heb niets ontvangen en niets van u vernomen. Dan weet ik niet waarom het contact via e-mail niet tot stand komt, maar hopende u langs deze weg wél te bereiken wil ik u dringend verzoeken alsnog per omgaande tot levering over te gaan of mij althans iets te laten weten. Blijft u in gebreke dan zie ik mij genoodzaakt u bij de politie aan te geven wegens wanprestatie, maar ik hoop van harte dat het zover niet hoeft te komen.