Consumentenbondforum

Carglass echt spuugzat

Het forum van de Consumentenbond is verplaatst: www.consumentenbond.nl/community Maak gebruik van je leden-inlog of registreer je gratis voor onze nieuwe community.

Carglass echt spuugzat

Berichtdoor AN_te_H » wo jan 11, 2012 1:04 pm

Je denkt dat de opdringerige tenenkrommende spotjes van Carglass niet irritanter kunnen maar net na de uitreiking van de Loden Leeuw presteren ze het om met een nog irritantere steenkolen friese variant te komen. Uiteraard is dit spotje ingesproken door een niet-Fries want ik kan me niet voorstellen dat er een Fries is die zich hier voor leent. Indien dit wel het geval is dan zal hij waarschijnlijk binnenkort worden kaalgeschoren en bij Groningen over de grens worden gezet.

Ik (en ik ben vast niet de enige) ben die commercials echt spuug en spuugzat en heb laatste 3 keren mijn ruiten bewust bij een ander bedrijf dan Carglass laten repareren/vervangen. 2 keer ging het om het vervangen van een ruit dus tel uit je omzetderving.
Kunnen we niet collectief afspreken om Carglass gewoon links te laten liggen?
Reageren op dit topic mag. Graag zelfs.
AN_te_H
Junior Member

Dikke pluim voor Autotaalglas Hilversum

Berichtdoor AN_te_H » di jan 17, 2012 8:51 pm

Afgelopen zomer is er ingebroken in mijn auto.
Het was om 12.15 uur en dezelfde nacht zou ik op vakantie gaan.
Ik moest dus snel aan een nieuwe ruit komen.
Ik kon direct bij Autotaalglas in Hilversum terecht.
De ruit lag niet op voorraad.
Daarvoor werd een Autotaalglas medewerker uit een andere vestiging (ik geloof Almere) voor ingeschakeld.
Die heeft een ruit in Amsterdam opgehaald.

Ondertussen kreeg ik een splinternieuwe Mini Cooper mee zodat ik thuis gewoon kon verder werken.
Om 17.00 uur kon ik de auto weer ophalen.
Al het glas dat door mijn hele auto lag, was keurig opgeruimd en we konden die nacht gewoon richting het warme zuiden.
En het kostte me helemaal niets want het was gewoon goed verzekerd.
Echt topservice bij Autotaalglas.
Volgende keer weer naar Autotaalglas.
AN_te_H
Junior Member

Re: Carglass echt spuugzat

Berichtdoor Uitzoeker » di jan 17, 2012 11:26 pm

Dat de reclame tenenkrommend is hoeft nog niet te betekenen dat ze slechte service leveren, maar mijn verzekeraar doet er geen zaken meer mee.
Het Fries is inderdaad niet om aan te horen.
Dat vond een of andere Friese belangenclub ook en heeft er een persiflage op gemaakt in goed Fries.
Ik kan je vertellen dat dat een stuk beter klinkt.
Uitzoeker
Member

Berichtdoor jewbadew » do jan 26, 2012 6:08 pm

Ja carglas...

Ik kom ook niet meer bij hen langs. Tijdens de kerstvakantie is mijn achterruit ingeslagen op een dinsdag nacht. Volgens de politie was het waarchijnlijk deel van een spoor van vernieling die jongeren die nacht door ons dorp hadden getrokken. Er waren auto's bekrast spiegels vernietigd... je kent het wel.
Nu ik naar Carglas omdat deze het dichtste bij is... Had ik dat beter niet gedaan.

Eerst ging alles goed ik zou mijn auto diezelfde dag nog kunnen komen halen. Dus ik savonds terug. en kreeg te horen dat de monteur het laatste glas had gebroken en ik dus mijn auto terug kon meenemen zonder raam of hem devolgende dag kon komen halen. De volgende dag liet ik een colega mij afzetten bij Carglas.

Staat mijn auto daar met ramen open in de regen buiten op me te wachten. Ik furieus naar binnen gelopen en gevraagd dat iemand mijn ruiten per direct zou gaan sluiten en alles zou droog maken. Eens ik de betaling had uitgevoerd kreeg ik mijn sleutels van de persoon die de ramen was gaan sluiten. Ik stap in mijn auto en overal ligt glas. Heel veel glas... Namelijk 2 achterruiten... Ik terug naar binnen en vroeg of iemand dit niet even zou opruimen. Toen kreeg ik het mooie antwoord. Ik plaatsramen meneer de carwash vindt u verder op...

http://www.dankert.nl/bart/images2/carglass.* *
jewbadew
Junior Member

Berichtdoor AN_te_H » vr feb 03, 2012 5:54 pm

Lekker is dat.
Beetje half werk leveren en dan ook nog een bijdehandte Carglass medewerker.
In de reclame zijn ze altijd zo overdreven behulpzaam.
Niet dus.
AN_te_H
Junior Member

Keer terug naar Vervoer & reizen