Consumentenbondforum |
user123 schreef:U gebruikt anno 2006 windows '98 en u vind het vreemd dat men bij kijk uit: spam op een VRIENDELIJKE manier aanbeveelt te upgraden wanneer u de site wilt bekijken ?
Een commercieel bedrijf moet alle technieken uit de kast halen om de bezoeker zo goed mogelijk te helpen. Wanneer dat betekent dat er 5% van de bezoekers de site niet meer goed kunnen bekijken is dat een afweging die bij Bol moet worden gemaakt.
Ik zou de topic titel iets minder suggestief maken, koekie.
koekie monstertje schreef:ik heb de * explorer voor windows 98... dus daar zal het niet aan liggen....
koekie monstertje schreef:Als je op de site van microsoft explorer gaat kijken zul je zien dat er een onderscheid gemaakt wordt tussen explorer voor 98 en xp. En de * explorer voor 98 is de explorer die ik heb. Dus voor 98 is dat WEL de *......
* schreef:Hij bedoeld dat Explorer niet gelijk is aan Internet Explorer...
user123 schreef:Nee, ik bedoel :
Windows 98 is een uitontwikkeld besturingsysteem. De internet explorer welke daarbij hoort, wordt daarom ook niet meer verder ontwikkeld.
koekie monstertje schreef:Goh, laat dat nu het eerste zijn waar ik aan had gedacht. En dat het ook daar niet aan ligt. Even voor de duidelijkheid. ik ga pas klagen op het moment dat ik ook daadwerkelijk vanalles heb geprobeerd.
Daarbij zou het ook wel heel toevallig zijn: bol zet nieuwe applicaties op de site en spontaan veranderd er iets in mijn instellingen waardoor ik de site niet meer kan openen. Lekker voor de hand liggend niet?
En daarbij, als je bol wil beschermen, moet je daar bij de klantenservice gaan werken. Daar kunnen ze vast nog wel wat subtiele mensen gebruiken
Henk9 schreef:Daarvoor moet je javascript, activex en popups toestaan.
Dat is niet gebruiksvriendelijk.
Keer terug naar Elektronica & communicatie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten