Consumentenbondforum |
* Wizard schreef:Maar waarom komen mensen ook pas zo laat in actie?
Maar aangetekende stukken komen kennelijk vaker te laat: wat dan? Ik dacht dat de datum van verzending zou gelden. Maar klopt dat?99peter schreef:....Of een aangetekende brief wel of niet aankomt, is tegenwoordig vrij simpel aan te tonen met het systeem Tracee. ....
Jan-E schreef:Omdat ze wachtten op het collectieve aanbod van hun bedrijf, omdat [...] Anderhalf tot twee maanden vantevoren alles uitzoeken was voor veel mensen gewoon geen optie.
elsgiss schreef:Maar aangetekende stukken komen kennelijk vaker te laat: wat dan? Ik dacht dat de datum van verzending zou gelden. Maar klopt dat?
Het lijkt erop dat het systeem van Track-trace eerder een nadeel dan een voordeel is: want je blijft zenuwen of het wel op tijd aankomt en als dat niet zo is?
Blokker schreef:Ook bij mij vinden ze dat ze mijn opzegging niet hebben gehad.
Vreemd, samen met die vam nijn vriend en die is wel uitgeschreven.
Al mijn betalingen naar unive storneer ik nu.
Ik heb op tijd gereageerd en de verzekeringen geregeld.
Ik heb al de nieuwe polis van Zilverenkruis.
En pas GISTEREN kreeg ik van unive te horen dat ik niet uitgeschreven was!
Dit gaat een duw en trek spelletje worden, maar wat er gebeurd gebeurd er, ik ga unive niet meer betalen.
Zilverenkruis heeft de opzeggingen door gegeven, dus de schuld zal of bij hun, of bij unive liggen.
Daar weiger ik voor op te draaien. Zeker omdat die van mijn vriend wel is doorgeveord en die van mij niet.
Lang leve de nieuwe zorg regeling, maar ik ga niet dubbel betalen en bij unive blijf ik zeker niet.
Iemand tips????
Gabriel
Ilse1966 schreef: Wie weet wat je hier aan kunt doen???
Ilse1966 schreef:Bedankt voor je reactie Peter! Ik heb ondertussen een aangetekende brief verstuurd waarin ik mijn relaas doe en verzoek om een zsm bevestiging van opzegging, de automatische incasso intrek, en verzoek om terugbetaling van jan. en febr. (mrt heb ik zelf al terug laten boeken door de Postbank). Ik heb er kopieën bijgedaan dat ik 15 febr. de bevestiging en de polis van VGZ heb ontvangen, 16 febr. heb ik Unive aangetekend opgezegd. Dit lijkt mij voldoende bewijs. Zeker omdat het opzegkaartje van m'n man wel verwerkt is en die zat in dezelfde envelop. (Of ze hebben mijn kaartje met envelop en al weggegooid.....)
Een rechtsbijstand verzekering heb ik niet, misschien maar beter ook want die had ik dan ook bij Unive afgesloten, haha, dat had zeker geen zoden aan de dijk gezet!! Ik wacht nu eerst maar de reactie af. Ik heb meer verzekeringen bij Unive lopen, je begrijpt dat ik die allemaal ga opzeggen als ze dit niet netjes afhandelen...... Ik ga Unive niet de vruchten laten plukken van mijn harde werken!
Ik zal een reactie plaatsen als ik bericht krijg.
Ilse
Keer terug naar Forum Zorgverzekeringen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten