Consumentenbondforum

Telfort - Het blijven ***********

Telfort - Het blijven ***********

Berichtdoor vletoh » zo aug 29, 2010 12:56 pm

Na 1 jaar prepaid wil ik weg bij Telfort; gedurende de looptijd is SMS-en ipv 7,5 cent ineens 15 cent per SMS geworden.

Echter, wanneer ik inlog krijg ik een melding "Helaas, De site is momenteel niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog eens."
Dit is al MEER DAN EEN WEEK zo. Ik dacht laat ik eens een nieuw wachtwoord aanvragen. Na invoeren van mijn 06 nummer krijg ik de melding "Dit nummer is geen Telfort of Telfort prepaid nummer.". Dit geloof je toch gewoon niet!!
Ik weet dat de Telfort site voor geen meter deugt maar dit is gewoon bewust ontmoedigingsbeleid. NOOIT, NOOIT meer Telfort!
vletoh
Junior Member

Re: Telfort - Het blijven ***********

Berichtdoor telfort webcare » di aug 31, 2010 4:07 pm

vletoh schreef:Na 1 jaar prepaid wil ik weg bij Telfort; gedurende de looptijd is SMS-en ipv 7,5 cent ineens 15 cent per SMS geworden.

Echter, wanneer ik inlog krijg ik een melding "Helaas, De site is momenteel niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog eens."
Dit is al MEER DAN EEN WEEK zo. Ik dacht laat ik eens een nieuw wachtwoord aanvragen. Na invoeren van mijn 06 nummer krijg ik de melding "Dit nummer is geen Telfort of Telfort prepaid nummer.". Dit geloof je toch gewoon niet!!
Ik weet dat de Telfort site voor geen meter deugt maar dit is gewoon bewust ontmoedigingsbeleid. NOOIT, NOOIT meer Telfort!

Bewust gaat het in ieder geval niet. Graag zoek ik voor u uit wat er mis gaat, in een privebericht kunt u het desbetreffende 06 nummer, uw naam en uw e-mailadres kenbaar maken.

Hugo
telfort webcare
Junior Member

Berichtdoor ed054 » vr sep 03, 2010 7:54 pm

Troost je Vletoh,

Jij wilt niet weten hoelang ik al op een wachtwoord zit te wachten.
En weet je wat hun reply is??? Je moet het via de SMS doen!!!

En Hugo, verzin eens wat anders dan NAW in een prive bericht.
heb het lef eens om gewoon een probleem,
A, sreieus te nemen
B, Normaal op te lossen
C, het in de openbaarheid te houden zodat de gehele wereld kan mee genieten van jullie service.

Of hebben jullie soms wat te verbergen??

Troost je, als je de moeite neemt dit forum in z`n geheel eens op je gemak door te lezen zou je zien dat het grootste deel allang weet wat service en klantvriendelijkheid voor Telfort betekend, je hoeft dus niet meer in het genoep je * te gaan verkondigen ;)
ed054
Junior Member

Berichtdoor Fuzzmom » ma sep 06, 2010 8:04 pm

Het blijven zeker ***********. Ze accepteren geld voor opwaardering van een telefoonnummer dat uiteindelijk door hun blijkt te zijn verwijderd ivm te laat opwaarderen en beweren dan dat dat geld is geincasseerd door een bedrijf waar zij niets mee te maken hebben, terwijl ik via de Telfortsite (waar ga je anders naartoe als je wilt opwaarderen ?) heb opgewaardeerd. In de periode dat ze dat nummer verwijderden hebben ze ook geen waarschuwingsbrief gestuurd, iets wat bv Vodafone wel doet.

En Hugo, vraag me alsjeblieft niet om een berichtje te sturen, ik heb het al moeilijk genoeg met Laila.
Fuzzmom

Berichtdoor vletoh » za sep 25, 2010 12:15 pm

Een privebericht Hugo? Een poging tot contact via het contactformulier lijkt me genoeg prive bericht.
Als je tegenwoordig een reactie terug van Telfort krijgt kun je daar inmiddels op reply-en. Een hele stap voorwaarts Telfort! Ik moet daardoor zeker mijn waardering voor de Telfort helpdesk bijstellen van een 1 naar een 2 (op een schaal van 100).

In de unlock kwestie zijn we inmiddels een paar weken en emails verder en wat schetst mijn verbazing: een SMS. "Er is iets fout gegaan bij uw aanvraag.". Of ik even het 0900 nummer wil bellen! Arrghh! Ga ik net naar de Telfort Klantenservice op internet (met de titel 'Klantenservice - Telfort. Werkt in je voordeel.' ... juist). Klik ik op 'Naar klantenservice mobiel' (Klantenservice), resultaat: een plaatje van een miep met een stekker in de hand die het duidelijk ook niet meer weet en de tekst 'Helaas, we kunnen de pagina die je probeert te bereiken niet vinden. Onze excuses voor het ongemak.' Arrghh^2!

Het is misschien niet bewust Hugo, maar wie knutselt jullie website dan in elkaar, de schoonmaakster?
vletoh
Junior Member

Berichtdoor Gast » za sep 25, 2010 4:27 pm

Ach vleto,

Lees het stukje bij telgort abonnement maar is door en dan mn de laatste post van ed054....

Het is om je te bescheuren...*!
Hierbij stel ik dan ook voor het woord Telfort of telfortmedewerker als anti censuur woord te gaan gebruiken;)
Gast

Keer terug naar Elektronica & communicatie