Consumentenbondforum

internetproviders

internetproviders

Berichtdoor eetpiraat » vr maart 23, 2007 8:02 pm

ik vind de internetproviders slecht zij weigeren om mij door te verbinden naar de juiste personen,zodat er het nodige veranderen doet.
eetpiraat
Junior Member

Berichtdoor bloodymarvelous » di apr 03, 2007 7:43 pm

Er zijn zoveel internet providers. Het kan toch niet zo zijn dat ze allemaal slecht zijn en je niet willen doorverbinden?
bloodymarvelous
Junior Member

Berichtdoor TerraXY » di apr 24, 2007 9:44 am

Ik ben weer voor de doodstraf! Internetproviders zouden de doodstraf moeten krijgen voor hun slechte afhandeling!
Zelf zit ik bij Speedlinq: Door een foutje van hun krijg ik geen modem en zit dus tijdelijk zonder internet: hiervoor bel ik dus een aantal keer om dit te regelen. Netto: ik krijg een verkeerd modem! Men haalt mij hiervoor zelfs geld hiervoor van de rekening. Al met al ben ik nu alleen al 60 euro kwijt omdat ze 70 cent per minuut vragen: het laatste gesprek was 31 minuten: (21 euro 70 dus :( ) De desbetreffende dame had alleen al 3 maal ruggespraak nodig om 1 en ander te regelen! Inmiddels duurt dit geintje ruim 7 weken waarbij ik dus nog steeds mijn oude telefoonaansluitng betaal terwijl ik inclusief bellen betaal
Speedlinq: weg er mee! Doodstraf voor deze provider!
PS: Speedlinq is een onderdeel van KPN
TerraXY
Junior Member

eindelijk internet bij Orange weer problemen met factuur Tiscali

Berichtdoor phoebliz » vr mei 11, 2007 11:44 am

Ook ik heb mijn buik vol van internetproviders. Ik heb geprobeerd over te stappen van Tiscali naar KPN internetplusbellen, maar dat lukte niet. Ik kreeg steeds twee lijnen toegewezen, want ik zou alarm hebben. Heb ik niet! Ik had al opgezegd bij Tiscali, dus zat ik twee maanden zonder internet. Uiteindelijk overgestapt naar Orange, na alleen wat problemen met installeren van de draadloze versie op mijn labtop, heb ik verder geen klachten over deze provider. Ik had dus per 1 maart Tiscali opgezegd, maar in april en mei werd nog abonnementsgeld afgeschreven. Ik heb de bedragen gestorneerd. Opnieuw opgezegd per brief en nog even gebeld naar Tiscali. Uiteindelijk ontvang ik 2 mei een brief met de bevestiging van de opzegging en dat openstaande bedragen betaald moesten. Bij mijn weten waren er geen openstaande bedragen. Op 8 mei (6 dagen later!) ontvangen wij een brief van een incassobureau. Dat we 109 euro moeten betalen voor de 21e. Toch maar weer even bellen en wat blijkt het abonnement loopt tot 31 mei. Hier ben ik nooit van in kennis gesteld. Ik heb al vijf jaar een abonnement bij Tiscali! Ik vraag of ik de openstaande bedragen ad 50 euro mag betalen en niet het bedrag van de incasso van 100 euro. Aan de telefoon word ik echt schofterig behandeld en ik moet de 100 euro gewoon betalen. Dit wil ik dus maar gaan doen, maar wat blijkt er is 146,70 afgeschreven van mijn bankrekening door Tiscali! Nu heb ik maar weer een mail naar Tiscali gestuurd. Het zal toch niet zo zijn, dat het opzeggen mij u 246,70 gaat kosten. Als ze dat met alle klanten doen, dan verdienen zij een hoop geld aan overstappers!
phoebliz
Junior Member

Keer terug naar Internetproviders