Vorige week heb ik geprobeerd een T-Mobile i300 abonnement af te sluiten. Dit natuurlijk in combinatie met een iPhone.
Door de activatieproblemen en 'TAS' kon de aanvraag pas later die dag gedaan worden. Ik zou gebeld worden als alles achter de rug was, en ik mijn telefoon kon komen halen.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik 3 uur later een telefoontje, met de mededeling dat ik 'geweigerd' was als klant van T-Mobile.
Nu vraag ik mij af waar dit aan kan liggen. Ik heb al vanalles opgezocht op internet, en een aantal dingen kan ik in iedergeval uitsluiten:
1. Ik heb geen negatieve BKR registratie. Natuurlijk wel registratie voor b.* CreditCard (niet benut), mogelijke roodstand op betaalrekening (niet benut).
2. Ik kan me niet voorstellen dat ik bij Preventel (of zoiets) geregistreerd sta... Heb geen enkel probleem met betalen van mijn telecom facturen. Ook nooit gehad.
Wel heb ik momenteel al 2 GSM abonnementen (2 verschillende providers).
Een hele tijd geleden (in de tijd van Ben) heb ik eens 1 keer een geschil gehad over een GSM-rekening. Dat is destijds ook (uitendelijk) opgelost.
Kan iemand mij vertellen wat de diepere redenen zijn voor een weigering als klant? Ik voel me namelijk redelijk benadeeld.
Ook heb ik iemand horen zeggen dat T-Mobile je geen abonnement verstrekt als je al 2 abonnementen hebt bij andere aanbieders, klopt dit?
Even over die 2 abonnementen: de eerste is voor een Car-GSM, en de tweede loopt over enkele weken af.... Deze twee (Vodafone en Telfort) waren overigens geen probleem om destijds aan te vragen...
Help, help help..... iemand een idee? Niet dat ik nu perse nog bij T-Mobile een abonnement wil, maar ik wil wel weten wat er mis is met mijn kredietwaardigheid!!! BKR kan het toch niet zijn, ik heb nog nooit een termijn van wat dan ook te laat betaald??
Alvast bedankt!