! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

KLM: no-show-kosten

Het no-show-beleid dat KLM tot september 2019 gebruikte, blijkt onredelijk voor passagiers die ongewild hun vlucht misten. Alleen na betaling mochten deze passagiers hun reis vervolgen.

Wij spanden over dit onredelijke no-show-beleid een rechtszaak aan tegen de vliegmaatschappij.

Meldpunt

Heb jij vóór september 2019 te maken gehad met no-show-kosten van KLM, waarbij er sprake was van overmacht? Dan heb je mogelijk onterecht bijbetaald en komen wij graag in contact met jou.

We gebruiken je melding om te bekijken wat de mogelijkheden zijn. Als wij verdere actie ondernemen, nemen wij graag weer contact met je op. Wil je dat niet? Kun je dit aangeven in het formulier.

Bedankt! We hebben je informatie in goede orde ontvangen.

Verkeerde invoer!

Verkeerde invoer!

Verkeerde invoer!

Verkeerde invoer!

Verkeerde invoer!

Geen speciale tekens

Vul een geldig e-mailadres in

De geselecteerde bestanden zijn groter dan de toegestane maximale grootte.

Meld je aan voor de Consumentenbond Nieuwsbrief. We gebruiken je persoonsgegevens alleen voor het versturen van de nieuwsbrief. Je ontvangt maximaal 1 e-mail per week. Afmelden kan via de link in de nieuwsbrief zelf.
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden. Lees ook onze privacyverklaring