Geen oplossing voor kapotte Princess Aerofryer XXL

Noëlle van der Weel , Expert Woning & Huishouden Gepubliceerd op: 3 april 2017

Op internet wemelt het van de klachten over Princess Aerofryers XXL die spontaan kapotgaan en niet meer aan de praat te krijgen zijn. Dat gebeurde ook in onze test airfryers van december 2016.
Na onze bevindingen veranderde Princess een detail aan de Aerofryer XXL en paste de handleiding aan. Lees ons nieuwsbericht hierover. Maar dat loste de problemen niet op, want de klachten bleven komen.
Ruimhartig
Daarom heeft de Consumentenbond een maand geleden aan Princess gevraagd om te erkennen dat er een structureel probleem is met de Aerofryer XXL waardoor het apparaat spontaan kapot kan gaan. En om consumenten die dit treft ruimhartig te helpen en bij voorkeur hun geld terug te geven.
Maar Princess meldde pas na weken dat gewerkt wordt aan een opvolger, en wie klachten heeft zich bij de klantenservice moet melden.
Klacht melden
Uit een kleine check blijkt dat de meeste webshops de XXL niet meer verkopen, maar bijvoorbeeld Bol.com nog wel.
Is jouw Aerofryer XXL binnen enkele maanden na aankoop vanzelf kapot gegaan en niet meer aan de praat te krijgen? Meld dit dan bij Princess via service@princess.info (alleen voor Nederlandse consumenten) en vraag om een nieuw apparaat of het aankoopbedrag terug.
Doet Princess moeilijk? Laat het ons weten via onze Community!
Beste airfryers
Wil je weten welke airfryers wél goed uit de test komen? Log in of maak gratis kennis en bekijk de beste airfryers!