icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Archief Alles-in-1-providers

Hier vind je alle eerder verschenen artikelen binnen Alles-in-1-providers.


2018

Eerste indruk | 30 november 2018

KPN Experia Wifi

Heb je slecht bereik met je KPN Experia Box v8, v9 of v10(A)? Kijk dan of je in aanmerking komt voor KPN's gratis wifi-versterkers. Wij probeerden 2 apparaten.

Nieuws | 29 november 2018

KPN Digitenne vernieuwt

Sinds dit jaar vernieuwt KPN Digitenne. Zo moet de losse insteekkaart omgeruild worden voor een apart kastje. Waarom en wat verandert er nu precies?

Nieuws | 1 oktober 2018

Openstellen netwerk VodafoneZiggo goed nieuws voor consumenten

VodafoneZiggo moet zijn vaste netwerk openstellen voor andere aanbieders. Dat heeft de Autoriteit Consument en Markt (ACM) besloten. De Consumentenbond is blij met het besluit.

20 september 2018

Wifi-service van providers

Je mag een goed functionerend modem voor je wifi-netwerk van je provider verwachten. Welke service bieden providers bij problemen?

Eerste indruk | 7 september 2018

KPN Wifi Tuner

Met de Wifi Tuner kun je als KPN-abonnee je wifi in huis verbeteren. Wij geven onze eerste indruk.

Nieuws | 6 september 2018

Compensatie van de Ziggo storing

Ziggo heeft begin september te maken gehad met een grote tv-storing. Ook werkte de vaste telefoon tijdelijk niet. Sommige klanten hebben recht op geld terug. Kun jij compensatie krijgen? En hoe doe je dat?

17 mei 2018

Prijsverhogingen providers: wat kun je doen?

Veel aanbieders van internet en tv verhogen rond juli 2018 de tarieven. Mag dat zomaar? Wat kun je doen? En wat zijn alternatieven?

Eerste indruk | 6 april 2018

Ziggo digitale tv-ontvanger

Vanaf april stopt Ziggo met analoge tv. Om over te stappen van analoge naar digitale tv biedt Ziggo een eenvoudige digitale tv-ontvanger aan als oplossing. Hoe werkt dit?

Nieuws | 8 maart 2018

Ziggo zet analoge tv om naar digitale tv

Vanaf april stopt Ziggo met analoge tv. Analoge radio blijft wel bestaan. Wat verandert er voor jou?

Nieuws | 28 februari 2018

Openstellen netwerk VodafoneZiggo goed voor consumenten

De Consumentenbond is blij met het voorstel van de Autoriteit Consument en Markt (ACM) om de vaste netwerken van KPN en VodafoneZiggo beide open te stellen voor andere partijen.

Nieuws | 19 februari 2018

Deel XS4All klanten met AVM Fritz!Box 7581 heeft storing - update

Een groep XS4All klanten, waar de AVM Fritz!Box 7581-modem is geplaatst, meldt storing op de vaste telefonielijn. Update december 2018: Nieuwe firmware beschikbaar.

Eerste indruk | 16 februari 2018

T-Mobile's Unlimited 4G voor Thuis

T-Mobile vervangt het huidige 4G voor Thuis met een onbeperkte variant: Unlimited 4G voor thuis. Is het een goed alternatief als het internet thuis traag is?

Eerste indruk | 14 februari 2018

Ziggo Power Promise

Ziggo adverteert volop met de ‘Ziggo Power Promise’: overal in huis perfecte wifi. Wij namen de proef op de som.

8 februari 2018

Orde in je mailbox

Uitpuilende verzameling aan nieuwsbrieven, verzendbevestigingen, spam en ongelezen mails? We geven tips voor een opgeruimde mailbox.

Nieuws | 18 januari 2018

Traag wifi door Android en Chromecast of Google Home

Trage wifi wordt mogelijk veroorzaakt door Android in combinatie met je Chromecast of Google Home. Google meldt op haar website dat de oorzaak bekend is en brengt vandaag een oplossing uit via Google Play.

3 januari 2018

Virusscanner via internetprovider

Veel internetproviders bieden een virusscanner. Soms inclusief, soms moet je extra betalen. Welke opties zijn er en is het een verstandige keuze?

2017

19 december 2017

Bereikbaarheid klantenservice providers

Het liefst wil je dat internet en tv thuis goed werkt. Maar als dat niet zo is, wil je snel en goed geholpen worden door de aanbieder. Gebeurt dat ook?

Nieuws | 19 december 2017

Wachttijden bij klantenservice providers tot 26 minuten

Consumenten die bellen met de klantenservice van hun internet- en tv-provider staan gemiddeld ruim 5 minuten in de wacht. De Consumentenbond kwam ook uitschieters tegen van 23 en 26 minuten wachttijd.

Nieuws | 28 november 2017

Uitrol zeer snel internet via DSL: KPN komt belofte niet na

KPN heeft zich niet aan zijn belofte gehouden om tenminste 85% van de Nederlandse huishoudens eind 2016 van zeer snel internet te voorzien. De Consumentenbond constateert dat KPN nu op ongeveer 62% zit.

26 oktober 2017

Beste alles-in-1-provider

Elke maand delen 10.000 consumenten de ervaringen met hun alles-in-1-provider met ons. Welke provider komt als Beste uit de Test in het derde kwartaal van 2018?


Zoek binnen de website

Vul een zoekterm in