icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Van hypotheek tot verhuisdoos |

Stap voor stap naar je nieuwe huis.

icoon nieuw huis

Honderden klachten over Online.nl

Nieuws | De Consumentenbond krijgt sinds eind 2014 honderden klachten over telecomprovider Online.nl. Het aantal klachten over Online had in januari van dit jaar een grote piek en zit ook nu nog rond de 35 klachten per week. Dat is veel voor een kleine provider.
Silvia Smit
Silvia Smit

Expert Elektronica

Gepubliceerd op:  16 april 2015

Online.nl

Veel van de klachten gaan over traag of geen internet of over een niet-werkende of haperende televisie. Ook krijgen mensen soms onjuiste rekeningen of wordt de beloofde compensatie niet teruggestort. Veel mensen vinden de klantenservice (als zij Online bellen) onbehulpzaam, onkundig of onvriendelijk.

De Consumentenbond blijft bij Online aandringen op het oplossen van klachten. Ook wil de Consumentenbond dat de provider geen loze beloftes doet bij de verkoop van zijn diensten.

Lees verder voor meer informatie.

Ervaar jij ook problemen met Online? Check dan hoe je kunt klagen bij Online.nl.