icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid, snelheid en om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

Consumentenbond.nl

Inloggen

Vul een geldig e-mailadres in

Vul een wachtwoord in

Meer nieuws

Meer nieuws

Meer nieuws

Test alles-in-één-providers

Oproep: heb jij succesvol onderhandeld met je provider?

Nieuws|Een veelgehoorde klacht: nieuwe klanten van een internet-/televisie-/telefoonprovider krijgen korting en cadeaus en eenmaal klant, krijg je niets meer. De ervaring leert dat je daarvoor zelf aan de bel moet trekken. Heb jij dat wel eens met succes gedaan?

Silvia Smit

Silvia Smit , Expert Elektronica Gepubliceerd op:5 juni 2014

Vrouw achter computer aan de telefoon

We zijn op zoek naar verhalen van mensen die goede onderhandeltrucs hebben. Zodat we daarmee andere consumenten kunnen helpen. Heb je een bepaalde tactiek? Wat zei je wel, wat zei je niet? En hoeveel heb je kunnen besparen? Deze ervaringen gebruiken we in een artikel over onderhandelen met je provider in de Digitaalgids.

Mail je tips & tricks voor de beste deal naar silviasmit@consumentenbond.nl.

Meer nieuws

Meer nieuws

Test alles-in-één-providers