icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Genomineerd voor Website van het Jaar |

Wij gaan ervoor. Jij ook? Stem meteen

website van het jaar 2017

Oproep: heb jij succesvol onderhandeld met je provider?

Nieuws | Een veelgehoorde klacht: nieuwe klanten van een internet-/televisie-/telefoonprovider krijgen korting en cadeaus en eenmaal klant, krijg je niets meer. De ervaring leert dat je daarvoor zelf aan de bel moet trekken. Heb jij dat wel eens met succes gedaan?
Silvia Smit
Silvia Smit

Expert Elektronica

Gepubliceerd op:  5 juni 2014

Vrouw achter computer aan de telefoon

We zijn op zoek naar verhalen van mensen die goede onderhandeltrucs hebben. Zodat we daarmee andere consumenten kunnen helpen. Heb je een bepaalde tactiek? Wat zei je wel, wat zei je niet? En hoeveel heb je kunnen besparen? Deze ervaringen gebruiken we in een artikel over onderhandelen met je provider in de Digitaalgids.

Mail je tips & tricks voor de beste deal naar silviasmit@consumentenbond.nl.

Nieuwste artikelen