! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van autoverzekeringen

Lees de ervaringen van andere consumenten met hun autoverzekering en doe er je voordeel mee. Bekijk ook de totale reviewscores per verzekeraar in de vergelijker.

Schrijf een review
2896 reviews

meneernogwattus

30 november 2020

Ik heb een auto verzekering aangevraagd, vervolgens wordt hij afgewezen. ik belde terug en ze vertelde mij dat ik nog een aanvraag moest doen, ook afgewezen. Daarna gevraagd om een herbeoordelings formulier om te bekijken waarom onze aanvragen waren afgewezen, staat niks concreets of nuttigs in. Daarna gebeld en gevraagd waarom wij zijn afgewezen. De service medewerkers waren klant vriendelijk maar na 6 keer bellen alleen maar vage (letterlijk de woorden van de service medewerker) antwoorden gekregen en nutteloze informatie. Dit over een tijdspan van 4 dagen. Hierdoor kunnen we niet onze auto ophalen. Wij gaan ergens anders heen.


Wil

28 november 2020

Zeer slecht te bereiken. Lijken hun zaak niet op orde te hebben. Dit met een goede verzekering nog nooit meegemaakt. Website is óók niet echt vriendelijk en duidelijk over zaken, in die zin niet klantvriendelijk. Wanneer je hier iets van zegt dan wordt het gewoon bevestigd en daar moet je het mee doen.


TZ

23 november 2020

Geen communicatie: Reageert niet op emails. Werkt niet samen met de klant om tot oplossingen te komen.


Ron

18 november 2020

Wilde overstappen, maar de prijs klopte niet met de offerte. Bij navraag zou het later wel geregeld worden. Wat...achteraf regelen. Al meteen problemenvoordat je echt klant bent. Nee, ik heb bedankt, en ben bij mijn oude maatschappij gebleven.


Bionda

17 november 2020

Schade is niet online in te dienen. Het vragensysteem is te sumier. Bij bellen, sta ik tot 20 minuten in de wacht en wordt vervolgens door Allianz de verbinding verbroken. Per mail de schade indienen, wordt niet opgepakt. Geen ontvangstbevestiging bij zo een groot bedrijf??