! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van ABN AMRO autoverzekering


ABN AMRO-autoverzekering

Totaalscore

37 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
37 reviews

ABN Amro autoverzekering

6 oktober 2021

Ik word aangereden door twee dronken meisjes op een scooter en ABN Amro schade experts (uitbesteed aan Nationale Nederlanden) zeggen tegen mij dat ik pech heb en dat mijn auto niet gemaakt kan worden en dat de schade niet volledig wordt vergoedt kan worden. Terwijl ik allrisk verzekerd ben en de tegenpartij accepteert de schuld volledig. Ik heb een klacht ingediend, zegt de klachtbehandelaar van ABN Amro dat zij de experts volledig vertrouwt en dat ik pech heb. Inmiddels wacht ik ruim 3 weken voor niets. Elke keer als ik ABN Amro bel, moet ik letterlijk een uur wachten en dan krijg ik te horen dat zij het na zullen vragen en dat ik gebeld word, maar ze bellen nooit.


Vd berg

29 september 2021

Ik heb al 2 autoverzekeringen lopen bij abnamro Afgelopen vrijdag 3 keer gebeld voor omzetten naar andere auto geconfronteerd te worden met een bandje dat zij "tijdelijk " niet bereikbaar zijn, maar wel adverteren binnen 2 minuten autoverzekering. Gisteren weer gebeld dat ik, toch moest begrijpen dat de adviseurs van het 24/7 internet bankieren gewoon om 16.00 naar huis willen Ik heb geprobeerd om via internet een verzekering aan te vragen, maar abnamro weigert een bevestiging te sturen. Loop met een grote boog om abnamro heen, want ze blijkbaar een actief beleid om mensen te ontmoedigen een (waarschijnlijk verliesgevende) autoverzekering af te sluiten. Maar ondertussen wel goede sier maken de beste autoverzekering. Een regelrechte aanfluiting


A.O. Broere

3 januari 2021

De contacten zijn tot nu toe: Premiebetaling, Duidelijke informatie bij vragen en deskundig antwoord en (eventueel) DIRECTE ACTIE bij vragen per mail / telefoon.


Jeffrey

28 februari 2020

Helaas met een poging tot inbraak waarbij 2 portieren beschadigd zijn volgens schade expert is het voorportier open gewaaid door storm en achter portier had hij geen verklaring voor heb dit 2x gevraagd maar toen verbrak hij de verbinding later die dag weer aan de bel met die zelfde expert en weer 2x door gevraagd wat dan wel de oorzaak van de schade was van het achter portier weer de verbinding verbroken dus schade wordt niet uitgekeerd klacht ingediend maar dat veranderde de zaak niet echter ook de hersteller die eerst van mening was dat het een inbraak schade was is ineens bij gedraaid conclusie van expert en hersteller is opeens dat er iets tussen de portieren heeft gezeten maar geen inbraak schade maar wat dan wel is geen verklaring voor dus ik heb hier een nare bijsmaak van


JvP

1 oktober 2017

Geen leeftijdsdiscriminatie! Bij FBTO was ik 42 jaar verzekerd, altijd zeer te reden, 38 jaar schadevrij, maar toen ik de pensioengerechtigde leeftijd had bereikt zou de premie gaan stijgen. Vandaar overgestapt naar ABN-AMRO.