! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Allianz Direct autoverzekering


Allianz Direct-autoverzekering

Totaalscore

38 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
38 reviews

H

16 oktober 2021

Ik had mijn Kia verzekerd bij Allianz. De volledige premie betaalde ik steeds 1 jaar vooruit in juni, net zoals ik dit deed voor mijn woonverzekering, inboedel en aansprakelijkheid.Op 5 oktober de Kia verzekering per 8-10 opgezegd en geprobeerd een nieuwe auto te verzekeren, hetgeen geweigerd werd omdat er bedrijven op mijn adres ingeschreven zouden staan hetgeen een pertinente leugen is.Ik denk dat 18 september zijnde mijn 75ste verjaardag de reden is geweest om hem toen vanwege mijn leeftijd te weigeren Het riekt naar leeftijdsdiscriminatie


Waardeloze verzekeringsmaatschappij

11 oktober 2021

Contact blijft uit, na drie weken geen opvolging op herhaalde schademelding, portaal Mijn Account werkt niet, slecht bereikbaar. Incompetente klantonvriendelijke verzekeraar!!


JM

7 oktober 2021

Onbereikbaar. werken langs elkaar heen. Geen reactie op mails. Telefonisch bijna niet door te komen. Onvriendelijk. Enzovoort, enzovoort.


Krishna

15 juni 2021

I have been insured with Allianz Direct Netherlands for more than a 1.6 years now. Everything was good until it turned more than 1 year and they still do not allow me claim free year. This company wants money and money but no service. They have agents all over 3rd World and no support from them only talk. When I ask them why I still do not have the claim free year, they are like this and that. The fact is I do not have claim for 1.6 years and I still do not get claim free year. I have been talking to their agents 100 times over and over again but they can't explain why simply the same answer the claim free year will come in 3 more months. That is what they also told me 6 months ago. The fact is their agents don't have a clue what to answer. In short, really badly run company who is eager to make money and put no service.


Anoniem

11 mei 2021

Allianz direct verstuurt te duren verleningsvoorstellen. Ik ontving een voorstel voor €100 p/m (voorgaande jaar was €107). Dit vond ik erg duur en bij andere verzekeraars kon dit goedkoper. Daarom belde ik Allianz met de vraag of dit verlaagd kon worden. Dit kon niet en het zou alleen maar hoger worden. Hierop antwoordde ik vriendelijk dat ik dan helaas ergens anders zou verzekeren. Dit begreep de medewerker. Zo gezegd, zo gedaan. Twee weken later berekende ik bij Allianz opnieuw mijn premie (nieuwsgierigheid). Hieruit bleek dat ik in eens €30 p/m goedkoper uit zou zijn als ik de verzekering opnieuw zou afsluiten (namelijk €69). Nu blijkt het zo te zijn dat dit vaker voorkomt bij Allianz en je dan niet opnieuw bij hen kan verzekeren. Wanneer de verzekering via het verleningsvoorstel al afgesloten zou zijn en je komt hierachter heb je pech en kan hij niet verlaagd worden, ondanks het grote verschil van €30 euro p/m. Als je wil verzekeren bij Allianz let dan op.

Een jaar eerder ookal: Ik ontving een verleningsvoorstel, ging hiermee akkoord en bleek later dat dit ik niet verzekerd was. Allianz maakt veel fouten en medewerkers geven vaak foutieve informatie!!!

Lees meer Lees minder