icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Ditzo autoverzekering


Ditzo-autoverzekering

Totaalscore

62 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
62 reviews

John

16 september 2018

Ik had al een tiental jaren de auto verzekering bij Ditzo. Tot volle tevredenheid. Totdat ik in augustus 2018 een nieuwe auto kocht. Het kenteken was niet bekend bij Ditzo. Bij andere verzekeraars wel ! Ook bij vergelijkingssites was het kenteken bekend. Echter: Ditzo kon mij niet helpen. Geen enkele moeite werd er gedaan om het probleem, dat bij Ditzo lag, op te lossen. Standaard antwoord: "Probeer het morgen nog eens". Na twee dagen nog steeds geen resultaat. Noodgedwongen, om niet onverzekerd rond te rijden, heb ik Ditzo omgeruild voor een andere verzekeraar. Mijn ervaring: Zeer slechte service.


Tom

2 augustus 2018

Het blijkt niet mogelijk te zijn om een nieuwe auto bij Ditzo te verzekeren. Bij de dealer is de auto netjes op naam gezet (in de systemen van het RDW). Daarna wilde ik online mijn nieuwe auto verzekeren, maar de auto was niet bekend in het systeem van Ditzo. Medewerker van Ditzo gaf via de chat te kennen dat dit tot enkele dagen kan duren! Aangezien je niet onverzekerd mag (en wilt) rondrijden heb ik de verzekering maar elders afgesloten. Een dag later nogmaals online gekeken bij Ditzo en de auto was nog steeds onbekend!


Ellen

17 juni 2018

De website gaf bij het afsluiten van de autoverzekering een foutmelding. Nog een keer geprobeerd met het gevolg dat ik twee autopremies had. Opzeggen kon pas over een jaar. Ik kon het niet annuleren. Telefonisch was Ditzo niet bereikbaar. Ik kon voor de week erop pas een afspraak aanvragen. Uiteindelijk via de app kunnen opzeggen. Bij het ontvangen van mijn poli blad is de premie € 1,22 per maand duurder dan op de website staat. Twee dagen na mijn app kreeg ik bericht terug dat de premies dagelijks aangepast worden, vandaar het prijsverschil. Dit klopt bij mij niet. Ik heb op de website gekeken en direct afgesloten en ook twee dagen later staat het oorspronkelijke, goedkopere bedrag op de website. Ik voel mij misleid.


P.D.

19 mei 2018

Lage prijzen, makkelijk bereikbaar maar totaal geen resultaten.


Jehan

23 maart 2018

Ontevreden. Ondanks het feit dat bepaalde medewerkers wel hun best deden, zijn zij ook gebonden aan de "stroperigheid" en onvriendelijke beleidsregels.