Totaalscore
- Informatievoorziening
- Klantenservice
-
-
-
- Afhandeling
- Prijs-kwaliteit
-
albertdelft
2 januari 2021Toen ik ruitschade aan mijn linker zijruit claimde omdat een onbekende er krassen in gemaakt had, werd dit netjes gratis geregeld ofschoon het moederbedrijf ASR dat eigenlijk niet wilde doen! Ik werd zelfs na de reparatie gevraagd of alles naar tevredenheid was verlopen. Erg goede service vind ik dat.
Jessica
5 september 2020Ik wilde mijn autoverzekering aanpassen omdat ik een (voor mij) nieuwe auto gekocht heb. Volgens de site is dat in 5 minuten geregeld maar na 2 uur was het klusje nog niet geklaard. Ik heb contact opgenomen via whatsapp (ze beloven een responsietijd van Max. 2 uur).De volgende ochtend weer geprobeerd en wederom contact gezocht via whatsapp, telefonisch, moedermaatschappij asr geprobeerd te bellen, via Facebook een bericht achter gelaten en uiteindelijk ter plaatse bij de dealer een andere autoverzekering afgesloten. Ruim 24 uur later nog steeds geen reactie ontvangen op al mijn pogingen tot contact. Gelukkig ben ik nu weg. Ik moet er niet aan denken dat ik een ongeval had gehad en ze na 24 uur nog steeds niet weet te bereiken.....
Silvia
17 juni 2020houden zich niet aan afspraken, zijn slecht bereikbaar en gooien gewoon je premie met 40% omhoog onder het mom van mensen claimen teveel schade. Met andere woorden mag je meer betalen voor een ander.
Wim
8 juni 2020Afsluiten verzekering gebeurd met enkele muisklikken, maar verzekering is moeilijk op te zeggen.
onpersoonlijke behandeling
17 januari 2020Probeer mijn nieuwe auto te verzekeren maar krijg van de medewerker van Ditzo een hoger maandbedrag op dan op de site wordt vermeld. Medewerker kan het niet uitleggen en ik word zeer slecht geholpen. Na jarenlang verzekerd te zijn geweest bij Ditzo nu maar naar een ander.