icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Generali autoverzekering


Generali-autoverzekering

Totaalscore

7 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
7 reviews

Gijs

10 oktober 2018

Ik heb vorig jaar 2x, buiten mijn schuld schade gehad aan mijn auto. Hij stond beide malen geparkeerd. Ik heb beide keren aangifte gedaan, en de schade moeten laten herstellen. Kosten waren €3200.-. Generali wil de kosten niet vergoeden, omdat ik geen getuigen had, en ik moet kunnen aantonen dat ik de auto onbeschadigd had geparkeerd. De daders hadden geen briefje achtergelaten, dus ik kon niets bewijzen, volgens Generali. Mijn premie ging meteen omhoog van €86 naar €176 per maande, en mijn schadevrije jaren staan nu op -4. De informatieverstrekking was ronduit slecht. Wel cashen maar uitbetalen ho maar. Het is dat ik verzekerd moet zijn, anders had ik het niet meer gedaan. Vertrouwen geheel verloren in Generali.


AB

24 februari 2018

Afgelopen jaar ben ik overgestapt naar Generali,gelijk het zelfde jaar schade gemaakt door eigen schuld,op eigen terrein,zelf 3 foto`s gemaakt en de schade gedeclareerd,na 2 dagen kreeg ik een mail dat ik het kon laten herstellen. De schade is prima hersteld met gratis leen auto en geen eigen risico dus heel tevreden!!!


Huub

17 december 2017

Nederlandevannu gewoon oplichters bende ben je eerst wa plus casco verzekerd zeg je op omdat auto al 10 jaar oud is ga je naar wa rijden ze toevallig tegen mijn auto aan zeggen ze gewoon glas hard allebei fout maar andere is allrisk verzekerd moet je ook nog mee betalen maarja het is ook maar een net woord voor een oplichter verzekering


Ontevreden ex-klant!

10 november 2017

Voriig jaar mijn auto verzekerd bij Generali omdat deze op vergelijkingssites als goedkoopste uit de bus kwam. Na twee maanden krijg ik bericht dat ik 12 in plaats van 11 schadevrije jaren heb en de premie met € 12,50 euro omhoog gaat! Bij navraag blijkt dat er een premieverhoging is omdat uit de gegevens van Roydata blijkt dat ik op huisummer 6a in plaats van 6 woon (op de site kon ik geen toevoeging invullen), Als verklaring geeft Generali dat mensen die op een adres wonen met een toevoeging meer risico op schade geven dan andere mensen!! Op mijn uitleg dat 6 en 6 a dezelfde woning betreft werd mij medegedeeld dat dit nu eenmaal zo in het systeem zit. Uit coulance mocht ik toch voor de oude premie verzekerd blijven. Vorige week werd ik gebeld met de mededeling dat nu de premie toch echt aangepast moet worden. Dit betekent voor mij 25% meer premie! Met nu inmiddels 13 schadevrije jaren. Ik ga nu naar een andere verzekeraar die niet zo’n achterlijk discriminerend systeem heeft!


BVM

5 september 2017

Vreemde gang van zaken: als ik alle gegevens bij de aanvraag invul blijkt de aangevraagde verzekering opeens meer dan 30 euro duurder te zijn dan in de vergelijker van de Consumentenbond. De assurantie belasting is de oorzaak hiervan.