icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Bespaar met het Energiecollectief |

Bekijk het aanbodBekijk het aanbod.

Energiecollectief icon

Reviews van Generali autoverzekering


Generali-autoverzekering

Totaalscore

4 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
4 reviews

Ontevreden ex-klant!

10 november 2017

Voriig jaar mijn auto verzekerd bij Generali omdat deze op vergelijkingssites als goedkoopste uit de bus kwam. Na twee maanden krijg ik bericht dat ik 12 in plaats van 11 schadevrije jaren heb en de premie met € 12,50 euro omhoog gaat! Bij navraag blijkt dat er een premieverhoging is omdat uit de gegevens van Roydata blijkt dat ik op huisummer 6a in plaats van 6 woon (op de site kon ik geen toevoeging invullen), Als verklaring geeft Generali dat mensen die op een adres wonen met een toevoeging meer risico op schade geven dan andere mensen!! Op mijn uitleg dat 6 en 6 a dezelfde woning betreft werd mij medegedeeld dat dit nu eenmaal zo in het systeem zit. Uit coulance mocht ik toch voor de oude premie verzekerd blijven. Vorige week werd ik gebeld met de mededeling dat nu de premie toch echt aangepast moet worden. Dit betekent voor mij 25% meer premie! Met nu inmiddels 13 schadevrije jaren. Ik ga nu naar een andere verzekeraar die niet zo’n achterlijk discriminerend systeem heeft!


BVM

5 september 2017

Vreemde gang van zaken: als ik alle gegevens bij de aanvraag invul blijkt de aangevraagde verzekering opeens meer dan 30 euro duurder te zijn dan in de vergelijker van de Consumentenbond. De assurantie belasting is de oorzaak hiervan.


anoniem

22 februari 2017

Namen verkeerd aantal schadevrije jaren over uit het Roy-systeem, -3. Dat bleek +4 te moeten zijn na verandering door mijn "oude" verz.mij. Ik had Generali het juiste aantal eerder doorgegeven maar zij betichtten mij van leugens en ik diende een andere verz.mij. te zoeken, per 21-02-2017 ben ik elders verzekerd (met +4 jaren is dat immers geen probleem ?!), nadat ik dat bij hen had bekendgemaakt diende ik premie te betalen tot 01-03-2017 ondanks dat ik blijkens hun polis dagelijks de verz. kon opzeggen. Vanzelfsprekend wordt er betaald tot 21-02-2017 en niet tot 01-03-2017.


ria

5 mei 2015

de schade aan mijn auto is prima opgelost door de verzekeraar en mijn hartelijke dank hier voor, prima.