icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Van hypotheek tot verhuisdoos |

Stap voor stap naar je nieuwe huis.

icoon nieuw huis

Reviews van Nederlanden van Nu autoverzekering


Nederlanden van Nu-autoverzekering

Totaalscore

15 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
15 reviews

Jeroen

8 december 2017

Medewerkers aan de telefoon zijn weliswaar vriendelijk, maar lijken geen enkele serieuze inhoudelijke kennis te hebben ('ik moet dit even bij een andere afdeling gaan navragen voor u, ik zet u even in de wacht').


E

9 november 2017

Na het eerste jaar prolongatie van de polis met maar liefst 60%. Ik weet inmiddels dat dit business as usual is en de klantenservice vond het dan ook helemaal niet vreemd. Ik wel. De mensen bij de klantenservice zijn vriendelijk maar erg slecht op de hoogte van eigen producten.


Peter

19 mei 2017

De Nederlanden Van Nu Wij verhogen uw premie stilzwijgend met 250%. Dit schrijven we gewoon van uw rekening af. We geven u geen nieuw aanbod, geen opzegtermijn. Dit doen we na een paar maanden. Einde contractjaar afwachten duurt te lang. Is "helaas" niets aan te doen. Dit zijn De Nederlanden Van Nu. Dat noemen we een "algemene verhoging" of "inderdaad een behoorlijke stijging". Maakt niet uit dat u meer dan 10 jaar schadevrij heeft. Van uitspraken van het Kifid over maximaal 10%, zorgvuldig, betrouwbaar en consumenten duidelijk en vooraf voorlichten, trekken we ons niet veel aan. De Nederlanden Van Nu gesproken met een medewerker


Do

30 november 2016

Al jaren een trouwe klant: Nooit schade hoeven te claimen, betaalde de jaarpremie vooraf, bij een plotselinge verhoging van de premie (omdat dat jaar de verzekering meer kosten moest betalen, dan premie heeft ontvangen) hoorde je mij ook niet. Onlangs mijn oude auto weggedaan en de verzekering proberen om te zetten naar een nieuwe auto, die op naam staat van mijn dochter, maar waar ik de rechtmatige bestuurder van ben. Wegens omstandigheden kan ik de kosten niet meer bekostigen en wil zij voor mij garant staan. Maar Nederlanden van Nu weigert de verzekering. Waarom mag het wel als ouders een auto kopen voor hun 18 jarig kind, en moeten zij dan de schadevrije jaren van het kind hanteren (en dus meer premie betalen)? Maar als het nu andersom is, geldt het niet? Willen ze alleen maar geld vangen? Er wordt gemeten met 2 maten! Ze doen alles wat alleen voor hun positief uitkomt en waar zij het meeste aan verdienen. Ondanks dat je al jaren een trouwe klant bent, gaan ze met je om als ****


mustafa

14 september 2016

mijn score is zeer goed