icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Van hypotheek tot verhuisdoos |

Stap voor stap naar je nieuwe huis

icoon nieuw huis

Reviews van Onna-onna autoverzekering


Onna-onna-autoverzekering

Totaalscore

32 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
32 reviews

M

6 juni 2017

Ben hier 2 jaar lang verzekerd omdat het betaalbaar was. Met name Was. Ik heb nooit iets gehad, geen schade helemaal niks en nu gaat mijn premie met 56% omhoog. Dan hebben we het over zo'n 16 euro per maand. Ik ga over stappen!


Laura

9 november 2016

Ik ontving het polisblad met het bedrag dat ik voor 1 jaar moest betalen. Er stond niet op wanneer het geld af zou gaan van de rekening. Ik heb ze daarvoor 3 keer gebeld, waarvan de 3de keer lukte. Helaas was de dame aan de telefoon niet vriendelijk om het advies aan te nemen die ik gaf dat men graag wil weten wanneer het van de rekening afgeschreven wordt. In plaats daarvan gaf ze alleen redenen over de polis en dat het er afgaat. Ze had kunnen zeggen "Hartelijk dank voor uw advies en dat u mij hierover belt, wij gaan het meenemen in onze ontwikkeling naar de klanten toe en kijken of wij hiermee iets kunnen doen en onze klanten beter op de hoogte stellen van de betalingstermijnen. Is er nog iets anders dat ik voor u kan doen?" Nou en dan was ik tevreden geweest. Maar dat niet, waardoor ik heel boos werd dat mijn advies niet wordt meegenomen en niet laten zien dat men snapt wat voor frustratie het voor iemand kan zijn dat er in een keer dat geld afschreven wordt.


Denise

16 augustus 2016

Ik heb deze verzekering afgesloten omdat ik dacht dat het wel een prima verzekering zou zijn... maar helaas na een jaar ging mijn premie met 55% omhoog nadat ik was vehuist, beetje veel maar goed. Vervolgens word ik aangereden en mag je van onna onna zelf alles afhandelen met de tegen partij want je bent bij hun alleen maar WA verzekerd. Ronduit schandalig! 106 euro durven vragen voor alleen een wa verzekering en zelf je schadevergoeding mogen achterhalen.. ik ben gelijk overgestapt naar centraal beheer dezelfde dag nog!


,,,Debbie

20 juli 2016

Twee welen wachten op een rapport van expert op basis van vijf foto's. 330 euro betalen een expert die verder onderzoek wilt; een ANWB die wat anders zegt en vijf medewerkster die ook allemaal wat anders zeggen.


Ro

20 mei 2016

Autodiefstal meegemaakt. Op de klantenservice hele wisselende contacten gehad, de meeste helaas erg kortaf en totaal niet deskundig. Vaak totaal geen kloppend antwoord op de vraag die je stelt, of gewoon geen antwoord. Je krijgt geen vervangend vervoer bij diefstal, maar 12.50 per dag. Erg weinig, en dit krijg je pas na ruim een maand bij het schadebedrag uitbetaald. Na de 30 dagen wachttermijn (normaal bij diefstal) behandelen zij niet het dossier maar Aegon. Hierdoor duurt de afwikkeling tergend lang, en in de tussentijd heb je geen vervoer/ tegemoetkoming van vervoerskosten die je maakt. Onna Onna kan geen informatie geven wanneer je dossier behandeld wordt door Aegon of door wie. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik van de 10 personen die ik gesproken heb er 2 wel echt aardig en doortastend waren, maar helaas gaan ik en mijn familie hier niet meer verzekeren. Kleine krasjes zouden ook gratis verholpen worden, dit moet je gewoon zelf betalen.