Totaalscore
- Informatievoorziening
- Klantenservice
-
-
-
- Afhandeling
- Prijs-kwaliteit
-
Joop
21 december 2020Wat een enorme teleurstelling dat je nog een maand moet doorbetalen als je je verzekering opzegt. Als je zo je geld moet verdienen.... Zeer slechte service. Voelt alsof ze geld van je aftrekken voor niks. Slecht geholpen. Alle inlog gegevens gestuurd naar oud adres... Terwijl ik mijn hypotheek ook bij sns afgesloten heb... Daarom moest ik weer special langskomen op het kantoor
Anoniem
10 maart 2020Iedereen moet zijn premie betalen! Maar als het door een vergissing 2 keer de premie niet is betaald en dan gelijk je verzekering te schorsen wel erg kort door de bocht! Zijn trouwens de woorden van de RDW
Phan
18 juli 2019Telefonisch moeilijk te bereiken. 2 keer geprobeerd te bellen. Maar na 15 minuten nog steeds in de wacht. E-mail na een week nog steeds geen reactie.
sunsky
3 juli 2018Volstrekt tegenstrijdige informatie. Verschil met adressen volgens computer. Omdat ik telefonisch niet kon aangeven wat mijn bankrekeningnummer 15 jaar geleden was kan ik verzekering alleen afsluiten na identificatie op een kantoor in andere stad. Computer kon me niet gevonden krijgen hoewel ik ruim 10 jaar lang voor deze verzekeraar heb gewerkt.....
NC
16 juni 2018Ze hebben een onduidelijke communicatie. Verzekering opzeggen wordt gezegd dat het elk moment kan, vervolgens staat er ergens minuscule dat het een maand opzegtermijn is. Dus zit je onverwacht met dubbele kosten. Ook werd de wa verzekering elk jaar hoger ipv lager terwijl ik schadevrij reed. Beetje misleidend.