icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid, snelheid en om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

Consumentenbond.nl

Inloggen

Vul een geldig e-mailadres in

Vul een wachtwoord in

Reviews van Unigarant autoverzekering


Unigarant-autoverzekering

Totaalscore

20 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
20 reviews

willem83

4 oktober 2019

Na een schade aan mijn personenauto, die veroorzaakt werd door een grote, zogenaamde zwerfkei die als wegverfraaiing diende, ontstond er over de schuldvraag een meningsverschil tussen mij en de gemeente waar het ongeval plaatsvond. De kei lag nabij een uitrit van een openbare parkeerplaats en was verschoven waardoor hij ruim over de rijbaan stak. Door de krappe bocht was de kei niet zichtbaar vanaf de bestuurdersplaats en bij het wegrijden ontstond schade. De gemeente erkent dat de kei verschoven was, maar zegt dat hij op het moment van de aanrijding weer op zijn plaats lag, ondanks de foto met het bewijs dat dit niet zo was. De verzekering nam het verweer van de gemeente voetstoots aan en ik voel mij daardoor door Unigarant slecht vertegenwoordigt. Zeker nadat kort na dit voorval een kleine parkeerschade (onbekende dader) ontstond en wanneer ik die schade zou claimen ruim € 1000,00 meer premie per jaar zou moeten betalen...


Anshie

4 oktober 2017

zeer onprofessioneel in de schade afhandeling. Al meer dan vier maanden Wacht ik op de uitkering van de schade. Waarbij eerst gewacht moest worden op schadeformulier van de tegenpartij (terwijl er een procesverbaal was opgesteld), vervolgens wordt het geld naar een foutief rekeningnummer overgemaakt. Ondertussen ontelbare e-mails en telefoontjes verder nog steeds in afwachting van de schadevergoeding.


Henny

14 november 2013

Ik ben al jaren zeer tevreden. Bij schade is er geen probleem.


P van Offeren

13 november 2013

Snelle reactie en vervolghulp.


Albert Hulskers

13 november 2013

Vlotte afhandeling bij schade