icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Van hypotheek tot verhuisdoos |

Stap voor stap naar je nieuwe huis

icoon nieuw huis

Reviews van Zelf.nl autoverzekering


Zelf.nl-autoverzekering

Totaalscore

55 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
55 reviews

Andre

7 augustus 2016

In 2015 ruitschade gemeld, dit is prima afgehandeld. Vorige week een nieuwe auto gekocht een VW Touran comfortline. Krijg ik de polis staat er op dat het een Trendline is. Gebeld met zelf.nl maar dit kunnen ze niet veranderen, ligt aan het nieuwe computer systeem. Te gek voor woorden!


M

22 juli 2016

één jaar na melding schade nog steeds niet afgehandeld, terwijl andere partij schuld al bekend heeft. Word van kastje naar de muur gestuurd. Eén van de medewerkers gaf na 5 maanden aan dat ze de melding vergeten waren. Maar helaas nu nog steeds niets mee gedaan. Ze laten nooit iets weten moet er zelf achter aan. En als je ze belt dan hebben ze niks te melden en proberen ze je zo snel mogelijk af te wimpelen.


Boudewijn

14 juli 2016

Gelukkig geen schade hoeven claimen maar tot nu toe dik tevreden. Met afsluiten had ik een fout gemaakt met de ingangsdatum van de verzekering. Dit werd keurig en vlot hersteld via telefoon. Telefonisch goed bereikbaar en de verzekering is dagelijks opzegbaar.


Damaya

8 februari 2016

Had in 2012 32 schadevrije jaren, maar doordat een voor mij rijdende auto plotseling stopte midden op een rotonde, een kleine schade van 550 euro. Eerst een heel gedoe, omdat volgens Zelf.nl de doordruk van het schadeformulier niet goed was, het was leesbaar, maar toen kwam het volgende, ik zakte met mijn schadevrije jaren terug naar 12 jaar!!! Ik mocht dan uit coulance wel de hoogste korting blijven houden, maar 20 jaar zakken, op een relatief kleine schade. Ik ben arbeidsongeschikt en had het geld ook niet zomaar liggen, dus moest wel via de verzekering doen, maar dat je daarvoor 20 jaar zakt, niet normaal. Ben nu recent weer overgestapt en nu blijkt dat ik na de schade in 2012, nu pas op 14 schadevrije jaren zit, terwijl het 4e jaar na de aanrijding is in gegaan. Ik vind het belachelijk en noem het stelen!!!


anoniem

26 januari 2016

Zijn niet of zeer slecht telefonisch bereikbaar; veranderen polisvoorwaarden en verhogen gelijktijdig de premie met 30 %, waarbij later blijkt, dat je aanvullende verzekeringen (rechtsbijstand, pechhulp) uit de polis zijn verdwenen. Vraag je het telefoonnummer van je rechtsbijstand, dan is dat een groot probleem, waar ze niet zo maar een antwoord op kunnen geven.