icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Zelf.nl autoverzekering


Zelf.nl-autoverzekering

Totaalscore

57 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Afhandeling
  • Prijs-kwaliteit
57 reviews

Hendrik

11 oktober 2018

Wat ze niet duidelijk vermelden is dat ze werken zonder facturen. Dus ze incasseren het geld automatisch maar je krijgt nooit een factuur. Dat zijn ze volgens mij verplicht, maar dat zal wel. Toen dit eenmaal duidelijk werd wilde ik er meteen vanaf. Want ik ben ondernemer en de auto staat op de zaak. Ik had op dat moment nog geen polis ontvangen dus ik kon er wettelijk nog vanaf. Zo zag no-go het niet. Ik kreeg overhaast tot 2 maal toe een 'kopie' van de polis toegestuurd waarvan ik het origineel al eerder zou hebben ontvangen. Aangezien dat feitelijk niet is gebeurd kan ik het niet mooier maken: Ze hebben geen enkel probleem met je voor te liegen.


AF

17 juli 2018

Hoewel ik mijn premie betaalde, besloot zelf.nl (tegenwoordig onder een nieuwe naam: NowGo, feitelijk bedoeld om klanten weg te sturen. NowGoAway had ook gepast) dat ik niet betaalde. En dus kreeg ik een voorgedrukte brief met de opzegging. Contact opnemen leverde niet veel op. Of ik even de betaalbewijzen kon mailen. Dat gedaan en nog even ingelogd om te kijken of ik inderdaad niet betaald had. Volgens deze 'hippe' verzekeraar stonden er geen facturen open... En mijn bewijzen dan? Die hadden ze natuurlijk niet verwerkt.


Andre

7 augustus 2016

In 2015 ruitschade gemeld, dit is prima afgehandeld. Vorige week een nieuwe auto gekocht een VW Touran comfortline. Krijg ik de polis staat er op dat het een Trendline is. Gebeld met zelf.nl maar dit kunnen ze niet veranderen, ligt aan het nieuwe computer systeem. Te gek voor woorden!


M

22 juli 2016

één jaar na melding schade nog steeds niet afgehandeld, terwijl andere partij schuld al bekend heeft. Word van kastje naar de muur gestuurd. Eén van de medewerkers gaf na 5 maanden aan dat ze de melding vergeten waren. Maar helaas nu nog steeds niets mee gedaan. Ze laten nooit iets weten moet er zelf achter aan. En als je ze belt dan hebben ze niks te melden en proberen ze je zo snel mogelijk af te wimpelen.


Boudewijn

14 juli 2016

Gelukkig geen schade hoeven claimen maar tot nu toe dik tevreden. Met afsluiten had ik een fout gemaakt met de ingangsdatum van de verzekering. Dit werd keurig en vlot hersteld via telefoon. Telefonisch goed bereikbaar en de verzekering is dagelijks opzegbaar.