Totaalscore
- Informatievoorziening
- Klantenservice
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Financiële afhandeling
hgroet
12 november 2021Het maakt niet uit wie de leverancier is. Het enige verschil is dat er op de eindafrekening een andere naam staat. rekening stuurt. En het woord service is dan ook wat mij betreft onzin in deze bedrijfstak
Roger
10 november 2021Ik ging verhuizen. Omdat ik een overlapping van 2 weken had heb ik voor mijn nieuwe adres een nieuwe energieleverancier gekozen. Daardoor gevraagd om de bestaande contract (een maand eerder) te beëindigen. Helaas had men hier geen begrip voor. Doorlopen kon ook niet omdat de nieuwe bewoners er al in zaten. Uiteindelijk maar beëindigd op de datum eindinspectie en daardoor 50,00 euro boete gekregen. Heb er minstens 5 telefoontjes aan moeten wagen. Voor mij geen Fenor meer.
Henk d R
29 oktober 2021Keurig maandelijks overzicht en vooraankondiging dat de nota wordt afgeschreven.
Dootje
1 oktober 2021Ik heb nu voor de 2e een 2 jarig abonnement afgesloten.Is voor mij de voordeligste leverancier.Ook qua administratie uitstekend contact.
HansV
29 september 2021Prijs is goed, facturen kloppen en reageren snel op vragen via e-mail. Zou niet weten wat ik nog meer zou willen.