icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Zonder hongergevoel

Artikelen binnen dit onderwerp

  • Mindful eten: zo doe je dat

    Het positieve effect van mindfulness op eetgedrag is in veel wetenschappelijke studies aangetoond. Aandacht is alles. Kijk niet alleen naar wát je eet, maar ook naar hóe je eet. Je kunt daarbij op de volgende punten letten.
    2 december 2021
  • Vezels

    Vezels zijn gezond, dat staat wel vast. Maar welke vezels zijn er allemaal en waar zitten ze in?
    11 juni 2021
  • Extra eiwit, extra gezond?

    Eiwitrijk eten lijkt een trend te zijn. Zo heb je eiwitrijke koekjes, mueslirepen en ontbijtgranen. Maar waar is eiwit eigenlijk goed voor? En heb je al die extra eiwitten wel nodig?    
    11 juni 2021
  • Water, het gezondste drankje

    Genoeg drinken is belangrijk voor je lichaam. Om te voorkomen dat je uitdroogt, moet je elke dag circa 2 liter drinken. Bij voorkeur water.
    29 november 2021
  • Tussendoortjes langs de Nutri-Score-meetlat

    Het aanbod tussendoortjes is enorm. Vaak lijken ze ook heel verantwoord, maar zijn ze dat niet. Nutri-Score helpt je bij het maken van een echt gezondere keuze.
    9 juni 2020
Artikelen binnen Gezond gewicht