! Je browser is verouderd.

Update je browser voor meer veiligheid en snelheid om deze site optimaal te kunnen gebruiken.

Klik hier om te lezen welke browsers geschikt zijn

icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Hypotheekadvies van de Consumentenbond: wat houdt het in?

Een hypotheek afsluiten doe je niet zomaar. Daarom zijn we duidelijk over onze dienstverlening en met wie wij samenwerken.
Barbara van der Est

Barbara van der Est , Expert Geld & Verzekering Bijgewerkt op: 23 september 2021

Hypotheekadvies van de Consumentenbond

 

Veelgestelde vragen

Zelf een vraag stellen

Staat je vraag er niet bij? Lees ons dienstverleningsdocument (pdf) of mail je vraag naar hypotheekadvies@consumentenbond.nl

Hoe kan ik een klacht indienen?

Stuur je klacht per e-mail naar hypotheekadvies@consumentenbond.nl en zet erbij dat het om een klacht gaat. Binnen 5 werkdagen krijg je een ontvangstbevestiging. Je ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie per mail.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Stuur dan je klacht naar het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Dat kan via Kifid.nl of schriftelijk via:

Kifid
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Of leg je klacht voor aan de geschillencommissie van het Europees ODR Platform.