icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Honderden klachten over Online.nl

Nieuws
|
De Consumentenbond krijgt sinds eind 2014 honderden klachten over telecomprovider Online.nl. Het aantal klachten over Online had in januari van dit jaar een grote piek en zit ook nu nog rond de 35 klachten per week. Dat is veel voor een kleine provider.
Stefan Vrijdag

Stefan Vrijdag , Expert Elektronica Gepubliceerd op: 16 april 2015

Online.nl

Veel van de klachten gaan over traag of geen internet of over een niet-werkende of haperende televisie. Ook krijgen mensen soms onjuiste rekeningen of wordt de beloofde compensatie niet teruggestort. Veel mensen vinden de klantenservice (als zij Online bellen) onbehulpzaam, onkundig of onvriendelijk.

De Consumentenbond blijft bij Online aandringen op het oplossen van klachten. Ook wil de Consumentenbond dat de provider geen loze beloftes doet bij de verkoop van zijn diensten.

Lees verder voor meer informatie.

Ervaar jij ook problemen met Online? Check dan hoe je kunt klagen bij Online.nl.

Vond je dit artikel interessant?

Blijf per e-mail op de hoogte van nieuws, acties en tips. Zo bespaar je geld, voorkom je een miskoop én weet je wat jouw rechten zijn als consument.
We gaan zorgvuldig om met je gegevens. Ben je ingelogd op onze website en heb je de personalisatie cookies geaccepteerd? Dan combineren we je klikgedrag met je persoonlijke gegevens. Zo ontvang je e-mails die zijn afgestemd op jouw interesses. Afmelden kan altijd. Lees ook onze privacyverklaring.