icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Oproep: heb jij succesvol onderhandeld met je provider?

Nieuws
|
Een veelgehoorde klacht: nieuwe klanten van een internet-/televisie-/telefoonprovider krijgen korting en cadeaus en eenmaal klant, krijg je niets meer. De ervaring leert dat je daarvoor zelf aan de bel moet trekken. Heb jij dat wel eens met succes gedaan?
Silvia Smit

Silvia Smit , Expert Elektronica Gepubliceerd op: 5 juni 2014

Vrouw achter computer aan de telefoon

We zijn op zoek naar verhalen van mensen die goede onderhandeltrucs hebben. Zodat we daarmee andere consumenten kunnen helpen. Heb je een bepaalde tactiek? Wat zei je wel, wat zei je niet? En hoeveel heb je kunnen besparen? Deze ervaringen gebruiken we in een artikel over onderhandelen met je provider in de Digitaalgids.

Mail je tips & tricks voor de beste deal naar silviasmit@consumentenbond.nl.

Vond je dit artikel interessant?

Blijf per e-mail op de hoogte van nieuws, acties en tips. Zo bespaar je geld, voorkom je een miskoop én weet je wat jouw rechten zijn als consument.
We gaan zorgvuldig om met je gegevens. Ben je ingelogd op onze website en heb je de personalisatie cookies geaccepteerd? Dan combineren we je klikgedrag met je persoonlijke gegevens. Zo ontvang je e-mails die zijn afgestemd op jouw interesses. Afmelden kan altijd. Lees ook onze privacyverklaring.