icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Oproep: misstanden in telecom en consumentenelektronica

Nieuws
|
Ben jij recent op een misstand gestuit in de wereld van telecom of consumentenelektronica, waarbij je denkt: 'daar zou de Consumentenbond eens in moeten duiken'? En is het een misstand waarvan meerdere consumenten de dupe zijn? De Consumentenbond is op zoek naar zulke misstanden, om op passende wijze aan te pakken en aan de kaak te stellen.
Peter Kulche

Peter Kulche , Expert Elektronica Gepubliceerd op: 13 mei 2014

Luisterend oor

Nare verkooptrucs, constructiefouten in een bepaalde serie apparaten, of een belachelijk slechte service. Mogelijk zijn meerdere gebruikers van consumentenelektronica of afnemers van telecomdiensten (bellen, internetten en digitale tv) hiervan de dupe.

Mail je reactie naar redacteur-onderzoeker Peter Kulche (pkulche@consumentenbond.nl). Peter pakt de melding op en geeft na enige tijd feedback over de opvolging van je tip. Je input wordt vertrouwelijk behandeld.

Ben je een freelance journalist en wil je 'jouw' misstand samen met ons op de kaart zetten in de vorm van een publicatie, ook dan kun je reageren.

Hartelijk bedankt!

Vond je dit artikel interessant?

Blijf per e-mail op de hoogte van nieuws, acties en tips. Zo bespaar je geld, voorkom je een miskoop én weet je wat jouw rechten zijn als consument.
We gaan zorgvuldig om met je gegevens. Ben je ingelogd op onze website en heb je de personalisatie cookies geaccepteerd? Dan combineren we je klikgedrag met je persoonlijke gegevens. Zo ontvang je e-mails die zijn afgestemd op jouw interesses. Afmelden kan altijd. Lees ook onze privacyverklaring.