icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
De beste zorgverzekering, die wil jij toch ook? |

Vergelijk en stap over

zorgicoon-45x45px

Tarieven en factuur


De tarieven zijn verhoogd

Heeft je aanbieder de tarieven verhoogd en ben je het er niet mee eens? Dan mag je je abonnement opzeggen.

Lees meer

Rekening klopt niet

Soms is er een logische verklaring voor een hoge(re) rekening. Maar er kan ook een fout zijn gemaakt door de aanbieder. Vraag daarom opheldering bij je aanbieder.

Lees meer

Facturen van je vorige provider

Ben je overgestapt van provider, maar krijg je nog steeds rekeningen van je vorige provider? Die moet je dan gewoon betalen. Voor vergoeding van de dubbele kosten kun je de nieuwe provider per brief aansprakelijk stellen.

Lees meer

Hoge rekening door ongewilde sms-diensten

Heb jij een hoge telefoonrekening door ongewilde sms-diensten? Dien dan een klacht in bij jouw mobiele provider.

Lees meer