icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Bekijk de Vlucht Claim Service |

Compensatie tot €600 per persoon

VluchtClaimService

Reacties van hotels op de hoteltest

De hotels die we nogmaals onder de loep hebben genomen geven hieronder hun reactie op onze bevindingen.

Gepubliceerd op:  26 september 2016


Grand Hotel Rotterdam

‘Dank aan de Consumentenbond voor deze mysterystest. De geconstateerde voortgang in de hygiëne – 3 maanden  na de eerste inspectie van de Consumentenbond - en de opbouwende feedback bij deze tweede inspectie wordt zeer gewaardeerd. Het spoort Grand Hotel Rotterdam aan om het ingezette beleidsprogramma en de operationele weg te vervolgen. Hoe een slip onder een bed bij dit mysterybezoek is gevonden, blijft een raadsel - het maakt goede TV -, maar interpreteren we als een positieve aansporing om nog alerter te zijn. We zijn overigens benieuwd naar de complete rapportage en vergoeden graag de overnachtingskosten van de mysteryguest.'

New Ocean Paradise Rotterdam

'Wij geven geen commentaar, we blijven flink schoonmaken en doen elke dag ons uiterste best.'

Hotel Season Star

Wilde niet reageren, ook niet op onze mails en ook niet aan de telefoon. We zijn daarom langsgegaan bij de receptie en daar wilden ze ons ook niet in contact brengen met de eigenaar, maar werden verzocht een mail te sturen. Dat hadden we al gedaan en daarom hebben we geen reactie van Hotel Season Star kunnen bemachtigen. 

Lees ook:

Hotelkamers in Nederland vaak vies