icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Genomineerd voor Website van het Jaar |

Wij gaan ervoor. Jij ook? Stem meteen

website van het jaar 2017

Archief Magnetrons

Hier vind je alle eerder verschenen artikelen binnen Magnetrons.


2017

Eerste indruk | 5 september 2017

Philips Airfryer XXL

In de nieuwste XXL Airfryer van Philips passen grote porties eten tegelijk, zoals 1400 gram diepvriesfrites en 1800 gram kippenboutjes.

Nieuws | 18 april 2017

Nieuwe test friteuses

Wij testten ruim 25 friteuses. De beste friteuse is meer dan 2 keer zo duur als de Beste Koop frituurpannen.

Eerste indruk | 13 maart 2017

Perfect Cooker

De Perfect Cooker behoort volgens Tel Sell tot een nieuwe generatie fast cookers waarmee je alles kunt bereiden. En dat alles met 1 druk op de knop. Top of flop?

21 februari 2017

Huishoudbeurs 2017

De Consumentenbond bezocht de Huishoudbeurs 2017. Welke handige nieuwe producten zijn er dit jaar te vinden?

Nieuws | 21 februari 2017

Terugroepactie gasfornuizen en gaskookplaten Bosch en Siemens

Fabrikant BSH roept een aantal vrijstaande gasfornuizen en tafelmodelgaskookplaten terug. Het gaat om modellen die geproduceerd zijn tussen augustus 2006 en oktober 2011.

Nieuws | 26 januari 2017

Zijn teflonpannen gevaarlijk?

Sinds een paar dagen woedt een discussie over schadelijke dampen uit pannen met een zogenoemde teflonlaag. Zijn pannen met een antiaanbaklaag echt gevaarlijk?

2016

Nieuws | 5 oktober 2016

Gasfornuizen en gaskookplaten Siemens en Bosch teruggeroepen

Fabrikant BSH roept gasfornuizen en gaskookplaten van Bosch en Siemens terug. De kooktoestellen kunnen exploderen.

4 juli 2016

Hoe wij combimagnetrons testen

Wij testen regelmatig combimagnetrons. We testen uiteraard vooral hoe de apparaten ontdooien, opwarmen, grillen en bakken, maar ook bijvoorbeeld het gebruiksgemak en de veiligheid.

18 februari 2016

De Geschillencommissie

Heb je na vier weken nog geen reactie ontvangen op jouw brief? Of is je klacht niet naar tevredenheid afgehandeld? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie.

18 februari 2016

Bij het afrekenen gaf de kassa een hogere prijs aan dan het prijskaartje aan het artikel. Welke prijs is juist?

Je mag er vanuit gaan dat de prijs op het prijskaartje de juiste prijs is.

18 februari 2016

Ik zag een aanbieding met 'zolang de voorraad strekt', maar deze was op de dag zelf al uitverkocht. Mag dat?

Nee, het is misleidend wanneer een winkelier je lokt met producten die hij niet in huis heeft

18 februari 2016

Hoe schrijf ik een klachtenbrief aan de verkoper?

Ben je in een gesprek met de verkoper niet uitgekomen? Of heb je besloten meteen een brief te schrijven? Stel dan in een brief de verkoper in gebreke vanwege niet nagekomen afspraken.

18 februari 2016

Hoe kan ik het beste klagen bij de verkoper?

Ben je niet goed behandeld door een verkoper? Of houdt een bedrijf zich niet aan de afspraken? Leg dan eerst in een gesprek de klacht voor aan de verkoper.

18 februari 2016
18 februari 2016

Ik heb een magnetron bij een bedrijf gekocht en (aan)betaald, nu is het bedrijf failliet. Wat kan ik doen?

Neem contact op met de curator die het faillissement van het bedrijf afhandelt.

18 februari 2016

Ik heb mijn magnetron in reparatie bij een bedrijf dat opeens failliet is. Wat kan ik doen?

Neem contact op met de curator die het faillissement van het bedrijf afhandelt.

18 februari 2016

Ik heb via internet een magnetron in het buitenland gekocht. Wat kan ik doen als het product kapot gaat?

Je moet telefonisch of per e-mail contact opnemen met de verkoper in het buitenland.

18 februari 2016

Ik heb spijt van mijn aankoop. Wat kan ik het beste doen?

Wettelijk niet zo veel: koop is koop. Ga in gesprek met de winkelier en kijk of je er met hem uit komt.

18 februari 2016

Wat zijn mijn rechten als ik mijn magnetron online heb gekocht?

Bij een online of telefonische aankoop (koop op afstand) geldt sinds 13 juni 2014 een langere bedenktijd van 14 kalenderdagen. Binnen deze periode mag je het product zonder opgave van reden terugsturen.

18 februari 2016

Mijn magnetron is binnen de garantieperiode kapot. De fabrikant sluit bepaalde zaken uit van garantie. Wat kan ik doen?

Als de fabrikant je geen oplossing wil of kan bieden, kun je de verkoper aanspreken. Bij hem heb je het product tenslotte gekocht.


Zoek binnen de website

Vul een zoekterm in