icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Mobiele ProviderMonitor: doe mee

De Mobiele ProviderMonitor bestaat uit beoordelingen van mobiele abonnementen én ervaringen van consumenten met providers. Meld je aan en deel je eigen ervaringen!

Waarom een Mobiele ProviderMonitor

De Consumentenbond wil de dienstverlening van aanbieders van mobiele telefonie en mobiel internet voor langere tijd onderzoeken. Dat doet de Consumentenbond met de Mobiele ProviderMonitor. Deze bestaat uit beoordelingen van providers door specialisten van de Consumentenbond, maar ook uit de ervaringen van consumenten. Je kunt je eigen  ervaringen delen door je aan te melden.

Wat kan ik verwachten als panellid?

  • Elke maand sturen we je een vragenlijst met de vraag of je in de afgelopen maand storingen of andere problemen hebt ervaren met je mobiele telefoon-/internetprovider. Die storingen kunnen te maken hebben met mobiel bellen, sms'en, mobiel internet en/of administratieve problemen. Heb je geen storingen, dan hoef je maar één vraag te beantwoorden. Is er wel iets aan de hand geweest, dan kun je meerdere vragen verwachten.
  • Je kunt een aantal keer per jaar een enquête verwachten over hoe tevreden je bent over je mobiele telefoon-/mobiel-internetprovider.

Doe ook mee!

Als je wilt meewerken aan de Mobiele ProviderMonitor, dan kun je je aanmelden voor het Consumentenbond Internetpanel (CB-i panel). Als interessegebied vink je 'Mobiele ProviderMonitor' aan. Zodra je je hebt aangemeld, ontvang je een e-mail met een link waarmee je jouw deelname definitief moet activeren. Meld je aan!

Als je al deelneemt aan het CB-i panel, dan kun je je medewerking aan de Mobiele ProviderMonitor kenbaar maken via je persoonlijke panelpagina. Na inloggen kun je bij 'Persoonsgegevens', bij tabblad 'Interesses' 'Mobiele ProviderMonitor' aanklikken.

Test mobiele abonnementen