icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
Bekijk de Vlucht Claim Service |

Compensatie tot €600 per persoon

VluchtClaimService

Kiezen abonnement mobiele telefonie steeds moeilijker

Nieuws |

Gepubliceerd op:  24 november 2006


De markt voor mobiele abonnementen is ten opzichte van de onderzoeken in voorgaande jaren nóg ondoorzichtiger geworden. Naast het woud aan bundels, tarieven en acties, zijn er ook nog eens meer providers, meer verschillende soorten abonnementen per provider, extra gratis minuten voor bellen naar vaste telefoons en gratis bellen onder abonnees van dezelfde provider.

Geld besparen
Het vinden van het goedkoopste abonnement lukt alleen als mensen precies weten hoe laat en hoe lang ze bellen, hoe vaak ze naar vast of mobiel bellen en hoeveel sms’jes ze versturen. Daar zijn mensen zich veelal niet bewust van, terwijl men met een goede keuze veel geld kan besparen. De Consumentenbond gaat de minister van Economische Zaken vragen wanneer hij de belofte voor meer transparantie in de mobiele telefoniemarkt eindelijk gaat inlossen.

Lees ook
Persbericht Mobiele telefoon kiezen steeds moeilijker - 24 november 2006
Direct online het artikel Bel meer voor minder uit de Consumentengids van december