icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest
De beste zorgverzekering, die wil jij toch ook? |

Vergelijk en stap over

zorgicoon-45x45px

Chaos bij KPN Internetplusbellen duurt voort

Nieuws |

Gepubliceerd op:  2 maart 2007


De maatregelen die KPN heeft doorgevoerd om de klachtenstroom over internetbellen in te dammen, hebben niet het gewenste effect gehad. De Consumentenbond heeft daarom opnieuw KPN gesommeerd snel orde op zaken te stellen.

Al in december vorig jaar heeft KPN een aantal maatregelen genomen om de problemen met Internetplusbellen het hoofd te bieden. Maar de klachten over het internetbellen bij KPN blijven binnenstromen. Kennelijk zijn de genomen maatregelen niet afdoende voor het oplossen van de vele klachten. De Consumentenbond heeft wederom gevraagd om levertijden en een compensatieregeling.

Groepsactie
De Consumentenbond heeft overigens een groepsactie gehouden, waarbij de bond bemiddelde voor leden van de vereniging met klachten over Internetplusbellen. Ook over de afhandeling van die groepsactie door KPN is de bond niet tevreden. Dat toont opnieuw aan dat KPN de chaos met internetbellen niet de baas is. KPN heeft inmiddels beloofd alsnog alle problemen binnen een week op te lossen.